Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Backup av Wordpressdatabase i siste versjon av phpMyAdmin

zapotek

Medlem
Sliter litt med siste versjon av phpMyAdmin. Valgene når du skal eksportere databasen er endret fra tidligere versjoner. Har funnet flere som har slitt med det samme på Wordpress.org forumet, men ingen av trådene er besvart.... Håper et geni herfra kommer opp med løsningen :D

Kort fortalt:

I tidligere versjoner av phpMyadmin var dette riktig fremgangsmåte.

I den nyeste versjonen kommer disse valgene opp.

Hva skal krysses av under data dump options?

Takknemlig for svar. Her henger ryktepoengene løst! :D
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hehe, det er så typisk det der... :) Har virkelig ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet og stanga hodet i veggen og ikke skjønt hvorfor et eller annet ikke funker - og plutselig funker det bare, uten noen som helst synlig grunn :)

I forigår hadde jeg faktisk en litt annen variant. Har en kunde der jeg lagde et litt spesielt WP-theme for et års tid siden, litt intranettaktig, og en eller annen gang i løpet av de siste månedene er det en ting som har slutta å funke, uten at de visste helt når. Jeg grubla og grubla og grubla, og all fornuft tilsa at det SKULLE funke. Jeg prøvde en drøss med andre variasjoner, no luck. Så kom jeg på en ting... denne kunden har en VPS som de har fått en litt snodig fyr til å sette opp for seg, og rett etter nyttår ble OS og php oppdatert for å kunne oppdatere til nyeste WP. Kanskje det var noe han har endra/glemt som var problemet? Jeg setter opp en kjapp testside på mitt eget vanlige webhotell, laster opp themet med samme versjon av wp, plugnins og alle innstillinger... og... ta-da... alt virker som før.
 
Topp