Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bare trøbbel med Magento

Geir E.

Medlem
Kan noen anbefale en billig hostingløsning (ala hostgator eller godaddy) for Magento?

Noen som har fått det til å funke på GoDaddy?

Skal bruke det til å teste ut ulike ting, ikke starte opp butikk med det første.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vil anbefale deg og kikke litt på Solidhost om du trenger en host som selv har bekreftet her på forumet at du kan kjøre Magento uten trøbbel. Solidhost gir deg også enormt god kundeservice om du sitter fast med noe.
 

picxx

Well-Known Member
En host du bør holde deg langt unna når det både gjelder magento og wpmu er dreamhost. Det skal etter sigende være mulig å innstallere det, men ikke noe jeg har fått til etter uttallige forsøk.

En skikkelig billi-billi host som jeg er 100% sikker funker med magento er Webhostingpad.
De har faktisk en ganske OK live support også, men nedetiden hos dem er omtrent som en berg og dalbane, så ja, det ER en billi billi host.
 

Geir E.

Medlem
En host du bør holde deg langt unna når det både gjelder magento og wpmu er dreamhost. Det skal etter sigende være mulig å innstallere det, men ikke noe jeg har fått til etter uttallige forsøk.

En skikkelig billi-billi host som jeg er 100% sikker funker med magento er Webhostingpad.
De har faktisk en ganske OK live support også, men nedetiden hos dem er omtrent som en berg og dalbane, så ja, det ER en billi billi host.

Takker, midt i blinken for mitt bruk.
 
Topp