Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beelly, gratis iOS-spill

Akkurat startet mitt eget apputviklingsfirma, Mangio, og vi har nå lansert vårt første spill
som vi bare brukte noen dager på å lage.

Spillet heter Beelly og har et veldig enkelt og flatt design.
Ikke la deg lure, spillet ser enkelt ut, men det er det ikke.
Høyre er høyre, og venstre er venstre.. Ihvertfall hvert 8. sekund.

Spillet er for iOS og er gratis med reklamer i ny og ne (ikke plagsomme).
Håper noen vil ta seg tid til å teste det ut og gi tilbakemelding, good or bad.
Liker dere spillet del det gjerne på facebook, twitter osv eller skriv en liten review i App Store!

Link til App Store: https://itunes.apple.com/us/app/beelly/id888237877?ls=1&mt=8

Takk og ha en fin kveld videre!
 

i-net

Medlem
Først vil jeg bare si at du er på riktig vei. Å satse på software er jeg enig med deg om at er noe av det aller lureste man kan drive med. :)

Nå har jeg ikke prøvd spillet ditt, men ville kommentere det som jeg mener burde vært bedre her:

1. Et bedre navn. Et godt navn er noe av det aller viktigste, og dette blir bare alt for anonymt og sier meg ingenting. Og jeg tror det er bedre med et mer forståelig navn, når man ikke er et selskap som Rovio.

2. Et bedre spill-ikon. I tillegg til navn er ikonet man bruker i appstore noe av det ALLER viktigste for å få tiltrekke seg installasjoner. Burde f.eks. vært store øyne og et stort smil på den figuren. Det er en grunn til at så mange andre gjør dette.

3. Et interessant tema. Å velge riktig tema kan også være forskjellen på suksess og fiasko. Jeg forstår det slik at figuren din er en bie? Det kan jo i utgangspunktet fungere, men hadde studert hva som lastes ned mest og satset på et populært tema.
F.eks. er tema som "zombie-spill", "monstre generelt", "fugler" osv. populære tema.

Å studere hva som allerede virker, undersøke hva som gjør de så bra, og lage noe deretter er noe av det lureste man kan gjøre.

Håper du ser at jeg bare kommer med konstruktiv kritikk her og at det er min mening. :)

Uansett veldig viktig bare å få erfaring i starten :)
Lykke til.
 
Sist redigert:
Har også bare android i hus, men synes forsåvidt det så ut som et enkelt, artig spill som man kan spille på banen/bussen med en hånd.

Takk!


Først vil jeg bare si at du er på riktig vei. Å satse på software er jeg enig med deg om at er noe av det aller lureste man kan drive med.

Nå har jeg ikke prøvd spillet ditt, men ville kommentere det som jeg mener burde vært bedre her:

1. Et bedre navn. Et godt navn er noe av det aller viktigste, og dette blir bare alt for anonymt og sier meg ingenting. Og jeg tror det er bedre med et mer forståelig navn, når man ikke er et selskap som Rovio.

2. Et bedre spill-ikon. I tillegg til navn er ikonet man bruker i appstore noe av det ALLER viktigste for å få tiltrekke seg installasjoner. Burde f.eks. vært store øyne og et stort smil på den figuren. Det er en grunn til at så mange andre gjør dette.

3. Et interessant tema. Å velge riktig tema kan også være forskjellen på suksess og fiasko. Jeg forstår det slik at figuren din er en bie? Det kan jo i utgangspunktet fungere, men hadde studert hva som lastes ned mest og satset på et populært tema.
F.eks. er tema som "zombie-spill", "monstre generelt", "fugler" osv. populære tema.

Å studere hva som allerede virker, undersøke hva som gjør de så bra, og lage noe deretter er noe av det lureste man kan gjøre.

Håper du ser at jeg bare kommer med konstruktiv kritikk her og at det er min mening.

Uansett veldig viktig bare å få erfaring i starten
Lykke til.

Hei, takk for en utfyllende tilbakemelding :)

1) Vi valgte Beelly siden det er kort, begynner på en bokstav tidlig i alfabetet og vi syntes værtfall at det skilte seg ut.
Det er Bee som i bie på engelsk og så er da Beelly navnet på bien, som en slags endring av navnet Billy.

2) Ikonet som er på App Store er så absolutt veldig viktig, det har du rett i. Igjen følte vi at det ikonet som er der nå skiller seg ut ifra ganske mange. Det har både smil og øyner, men kanskje ikke så store som du skulle ønske ;)

3) Ja, helt korrekt. Vi ville velge noe annet enn det som florerer av på App Store. Og prøvde oss på noe som vi håper at ikke vil falle til bunnen og aldri se dagens lys.

Tar dette så klart kun som konstruktiv kritikk, og andre sine meninger er så klart veldig viktige for oss.
Spillet ble som sagt laget på bare noen dager og når du bare er to personer, så er det lett å se seg blind
på sine egne meninger.

Tusen takk :)
 

i-net

Medlem
Det har både smil og øyner, men kanskje ikke så store som du skulle ønske

For å synliggjøre det jeg mener:

b3JmbURv.jpeg


Mens du bruker:

bEZub09C.jpeg
 
568_1.png

568_2.png

568_3.png


Beelly v1.1 er nå godkjent og lansert.
På denne oppdateringen har vi gjort flere store og viktige forbedringer som
vi håper at vil gjøre spillet mye bedre.

-Selve banen i spillet er totalt gjort om på. Denne har blitt mye mer spennende nå
med alternative ruter, tagger å krasje i og smale og utfordrende ganger.
-Du blir fortalt hvilke spillmodus du er i på en mer oversiktlig måte. Det kommer nå
ned en grønn boks på toppen av skjermen som teller ned fra 3 og viser ikonet til
spill modusen du skal inn i.
-Laget en bedre How to play og gjort sånn at alle nye og gamle spillere
må gjennom denne før de får spilt.
-Lagt til noen achievements

Håper dere vil teste ut forbedringene og komme med tilbakemeldinger på om spillet har blitt forbedret. Og har ikke du testet det før, så må du gjerne gjøre det nå!

Takk for alle svar :)
 
Topp