Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BeingTrendy.no selges med varelager

BeingTrendy.no

New Member
BeingTrendy.no er i drift siden juni 2014 og butikkløsning er levert av 24nettbutikk. Nettbutikken er hovedsakelig drevet på fritiden og tidsmangel og motivasjon har vært en svært begrensende faktor, og butikken har mer eller mindre ligget brakk noen måneder nå.

Ingen spesielle markedsføringstiltak har blitt brukt og jeg må innrømme at jeg ikke visste hva SEO betyr før jeg begynte å besøke dette forumet.

Av betalingsløsninger har nettbutikken PayPal eller forskuddsbetaling.

Antall månedlige unike besøkere er over 600. Pleide å ligge godt over 1000 unike gjester hver mnd før februar men siden februar har butikken ligget brakk. Antall besøkere er fortsatt over 1000, pleide å være over 2000 før februar.

Nettbutikken kan oppgraderes til en ny og bedre versjon enn den som er i dag siden 24Nettbutikk har kommet med en ny oppgradering.

Med på kjøpet får du:

  • Nettbutikken (hvis denne fortsatt ønskes hos 24nettbutikk)
  • Epost hos itpays.no @BeingTrendy.no
  • Domenet BeingTrendy.no
  • En facebook-side med ca. 330 likes
  • En Instagram-konto med over 340 følgere
  • En Twitter-konto og YouTube kanal.
  • Blogg-side
  • Konto hos MailMojo for å sende nyhetsbrev. Betalt fram til juli
  • Et lite antall flyer (flyveblad) (ca. 400-500) og penn for markedsføring
  • En god del boblekonvolutter, små pappesker og bobleplast følger med.
Butikken har omsatt for litt over 40,000 kroner i løpet av 7 første måneder.

Per i dag har vi avtale med Samok.no, USBGadgets.no og Froggy.no som dropshipper for oss, men vi har vår egen varelager også. Akkurat nå har vi fjernet alle dropshipping-varer fra butikken for at de som er interesserte kunne se varelageret vårt.

Vi tviler ikke på at med litt SEO og reklamering vil nettbutikken kunne blomstre.

Innkjøpsprisen på varelageret ligger på ca 60,000 kr og har en utsalgspris på mer enn 150.000 eks. mva. Varelageret kan hentes fra Oslo eller sendes mot tillegg.

Kun seriøse henvendelser. Ta gjerne kontakt om det er noe dere lurer på.
 

BeingTrendy.no

New Member
Dessuten er lisensprisen (24nettbutikk) er betalt til desember 2015 og det er en fordel hvis du kjøper nettbutikken nå for da trenger du ikke å bekymre deg om betalingen og kan jobbe med å utvide nettbutikken som du vil..

Har glemt å nevne at jeg har lagd en mobilapp også som vil følge med ved salg. Appen er både for Android og iPhone :)
 
Topp