Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Besøk RiisDesign!

RiisDesign er en splittet ny nettside som primært skal selge grafisk design med fokus på webdesign, men det skrives også spennende artikler om design, utvikling, trening, kosthold, seo, blogging, programvarer og mye mer!

Galleriet er under arbeid, men du kan fortsatt se om det er noe inspirerende der!

Tusen takk:)
 

picxx

Well-Known Member
Trening..kosthold???
jaja, noen av oss som sitter hele dagen trenger det kanskje... men..??
 
@Erlend
Jeg innser at jeg egentlig skulle ha lagt dette innlegget i "Galleri", men vet hverken hvordan jeg flytter det eller sletter det :(

@picxx
Jeg har egentlig valgt å presse trening og kosthold inn for å trekke et bredere publikum, men når jeg får bedre tid skal jeg lage en egen blogg for det!
 

picxx

Well-Known Member
@picxx
Jeg har egentlig valgt å presse trening og kosthold inn for å trekke et bredere publikum, men når jeg får bedre tid skal jeg lage en egen blogg for det!

Det høres bra ut :)

Jeg har sett flere sider som i bunn og grunn er en "personlig side", men som via den siden også selger andre produkter eller tjenester.
Slik du forsøker på (hvis jeg har skjønt deg riktig), at du presser inn "litt personlig" på en side som opprinnelig er ment å selge profesjonelle tjenester tror jeg ikke er det smarteste.
Det sagt kan det også godt hende jeg tar feil... personlig blander jeg mye på egne sider og stort sett funker det brukbart i de fleste tilfeller, men det kan jo komme av at folk allerede vet jeg er ett rotehue... :)

Lykke til videre ihvertfall :)
 
@picxx
Beklager for sent svar, men fikk ikke mail om at noen hadde svart på denne tråden.
Du kommer med et bra innspill der som jeg har lagt en plan for nå. Jeg skal lage en business side og heller linke til artikkel sidene mine derifra.

Takker så mye!
 
Topp