Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Best betalte keywords

xcp

Medlem
En liten samling av noen av de best betalte søkeordene for de interesserte

student loan consolidation $69.25

indiana auto insurance quote $67.48

consolidation interest loan rate student $65.72

college loan consolidation $65.39

arizona divorce $65.18

best consolidation loan rate student $64.81

consolidation loan refinance student $62.13

consolidation loan rate student $64.81

best term life insurances $61.51
 

picxx

Well-Known Member
Har faktisk en norsk blogg med en eCPm på $59 så synes jeg gjør det bra jeg :)
 

picxx

Well-Known Member
har personlig faktisk aldri hatt en stat fra adsense på en engelsk side, da jeg er veldig noob når det gjelder mainstream, men over 300 dollars må da være bra. :)
(og jeg skjønner nå at norske surfere er veeeldig utdannete)
 

xcp

Medlem
for å være ærlig ble jeg skikkelig sjokka når jeg så det. Er ikke akkurat en racer på dette men legger ved et screen shot jeg tok nå


Men har lagt merke til at den varierer kraftig
 
Sist redigert av en moderator:

Keanu

Geek
Jeg har eCPM på USD 324,21
Ble helt sjokka jeg nå :p

No hard feelings :)
Om det er over en side med god trafikk, så er jo det utrolig bra. John Crow som har monetized siden sin veldig bra med private ads rapporterte i februar eCPM på $117.06.

Edit:
Du bør ikke legge ut det bildet der, det er ikke lov ifølge Google AdSense ToS på avsløre CTR etc. Dessuten er vel ikke eCPM noe man bør stole på før man faktisk har en del tusen visninger.
 

xcp

Medlem
Adsense er vel absolutt det som er mest morro å drive på med. Har bare fått et problem med å få verifisert en del av sidene mine med et html dokument. Får visst en 404 error men er ikke sikker på hvordan jeg skal løse dette. Noen tips?
 

picxx

Well-Known Member
Tok vekk det bildet fra adsense jeg slik at du ikke skulle få noe trøbbel herfra.
Ellers er det vel sik at "traffic is king", men om du ikke greier å gjøre trafikken om til klingende mynt har den ikke stor verdi.
 

xcp

Medlem
Takker for det :) Det er sant det du sier. Er ikke alltid lett å tjene noe særlig uten riktig trafikk. Man skal nesten helst ha feil trafikk slik at det blir klikket :)
 

joonad

New Member
Adsense er vel absolutt det som er mest morro å drive på med. Har bare fått et problem med å få verifisert en del av sidene mine med et html dokument. Får visst en 404 error men er ikke sikker på hvordan jeg skal løse dette. Noen tips?



Jeg bruker Joomla til å lage en del sider og bruker en plugin for å gjøre url'ene SEF. Da forsvinner den 'vanlige' 404-siden, og jeg fikk en error på verifiseringen. Prøv å bruke metatags for verifisering isteden, det fungerer strålende for meg.
 

xcp

Medlem
Jeg bruker Joomla til å lage en del sider og bruker en plugin for å gjøre url'ene SEF. Da forsvinner den 'vanlige' 404-siden, og jeg fikk en error på verifiseringen. Prøv å bruke metatags for verifisering isteden, det fungerer strålende for meg.

Takk for tipset. Men fikk akkurat fikset det. Jeg måtte fjerne cloacking og custom 404 error pages så fungerte det smerte fritt :)
 

xcp

Medlem
Beklager å dra opp denne tråden igjen. Men skjedde en interessant ting idag med adsense statsen min. I dag har jeg gått fra over 300 eCPM til 659,11 USD med en CTR på 50%
Hva kan det komme av at den hopper opp og ned fra dag til dag?
 
Topp