Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste alternativ til Contact Form 7?

zapotek

Medlem
Det er en drøss med problemer med mitt favorittkontaktskjemaplugin Contact Form 7 etter oppgradering til WP 3.7.1. Jeg er dessverre ikke alene om problemet.

Hvilket kontaktskjemaplugin bruker du? Fungerer det knirkefritt i WP 3.7.1?
 

zapotek

Medlem
Attention Norske plugindevelopers!! Når har dere virkelig sjansen til å få et plugin på topplisten: WordPress › Most Popular « WordPress Plugins

Det mest populære pluginet funker dårlig med siste versjon av Wordpress, og en løsning fra utvikleren virker ikke å være like om hjørnet.

Nå har jeg testet x-antall lignende kontaktskjemaplugins, men ingen tilbyr egentlig det Wordpressbrukere flest har bruk for: Et hyperenkelt skjema uten dilldall som funker rett ut av boksen (Det er trolig grunnen til at Contact Form 7 er så populært).

Smekker du sammen noe lignende, har du i disse dager sjansen til å fyke opp på den nevnte listen. Fame and glory awaits!
 

Travellingman

Nettgrunder
Nå har jeg testet x-antall lignende kontaktskjemaplugins, men ingen tilbyr egentlig det Wordpressbrukere flest har bruk for: Et hyperenkelt skjema uten dilldall som funker rett ut av boksen (Det er trolig grunnen til at Contact Form 7 er så populært).

Kontaktskjema i Jetpack fungerer rett ut av boksen :D i tillegg har plugin sikkert andre funksjonaliteter du kan benytte deg av. Det er en svært omfattende plugin men det vet du sikkert allerede.
 

hvaer

Medlem
Selv bruker jeg Form Craft, og etter å ha prøvd endel i jakten på den rette, så kommer jeg til å bruke det, så lenge den blir oppdatert av den som har laget det. Det som solgte meg, var at det var lett å bruke, ser pent ut, og ikke minst at den er 100% responsiv, uten at jeg trengte å gjøre noen endringer i CSS. (Den er på en side som foreløpig ikke er lansert, så jeg vil dessverre ikke legge ut link, for å vise.)

WordPress - FormCraft - Premium WordPress Form Builder | CodeCanyon
 
Topp