Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste måten å tjene penger på nett

sinols

Medlem
Hei,

lager en tråd om det å tjene gode penger på nett;

Mitt bidrag:

Starte med dropshipping via min nettbutikk. Dette er en fin måte å tjene penger
på så lenge man har ett produkt som selger seg godt og man for til gode avtaler med leverandør.



Hva er din måte å tjene penger på nett?
 

Bjørnar

Gründer
Se på Rune sin business model, han er jo blitt "rik" av å drive gjerrig.com

Bedre det enn motsatt, som finansfolk som blir gjerrige av å drive med rikdom på nett.

Skulle jeg starta med noe kult på nett og tjent penger, tror jeg det er et stort marked for online reperasjon av vaskemasiner.
 

Tonny Kluften

Administrator
Sist redigert:

romeo

Medlem
Haha. Try again, please.

"Gjerrig business" er BIG business på nett. Folk søker etter billige reiser, billig hotell, billig ferie etc..

Selv om vi lever i verdens rikeste land er folk ekstremt påpasselig med bruk av sine egne penger og det har Rune forstått :)
 

picxx

Well-Known Member
Beste måten å tjene penger på nett?
Ikke bruke noen.
100% profitt.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
"Gjerrig business" er BIG business på nett. Folk søker etter billige reiser, billig hotell, billig ferie etc..

Selv om vi lever i verdens rikeste land er folk ekstremt påpasselig med bruk av sine egne penger og det har Rune forstått :)

Men så har jeg da også is i magen. 13 år med gjerrigknarken hittil. Opp gjennom årene har jeg sett mange gode folk og ideer komme og gå.
 
Dette er ikke et direkte tips for å tjene penger, men en viktig faktor for å tjene penger på nett er utvilsomt det å ha god tålmodighet.
Selvom noen klarer å tjene penger med en gang, så trenger de fleste litt tid på å bygge opp merkevare. Så ikke gi opp i mellomtiden, men vit når du burde gjøre det.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Amen!
 
Topp