Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste program for utsendelse av bulk mails?

muffins

Medlem
Noen som har tips til gode programmer for utsendelse av bulk mails (Windows)?

Skulle gjerne hatt muligheten til å sette opp egne templates med unike variabler jeg selv kan sette opp. En mulighet for å kunne gruppere/tagge mottakere ut ifra eget ønske hadde heller ikke vært dumt. Gode statistikkmuligheter er også et pluss.

Ingen problem å betale om det er et godt produkt.
 

hvaer

Medlem
Det finnes nok, men du bør forhøre deg om din ISP tillater det før du gjør det. Telenor er ikke noe særlig glad i det, så for min del så bruker jeg aweber og mailchimp.
 

muffins

Medlem
Er nok trolig smart å bruke en annen SMTP server enn ISP'en sin ja. Men hvor mye er "ok" å bruke OM man bruker ISP'en sin SMTP server? Finnes det en fast limit som er lov per dag/måned e.l?

Bare for å ha det klart: Det er ikke snakk om utsendelse av spam.
 

Erlend

Medlem
Drar opp igjen denne tråden. Jeg har opplevd problemer med Mailchimp, og at mange mailer ikke blir levert.

Hvordan anbefaler dere meg å gjøre det for at flest mulig skal motta e-posten?
 

Susanne VWM

New Member
Jeg synes så absolutt mailchimp er den beste, mest fleksible, enkleste, og intuitive.
Den gjør alt du trenger, jeg har sendt ut mailer til lister over 30.000 mottakere mange ganger og jeg må absolutt si at jeg aldri har hørt om at de ikke har kommet frem. Har jobbet med mailchimp i mange mange år fra forskjellige selskaper og aldri hatt noe problemer med dem. Selvfølgelig vanskelig å sjekke om folk får mailene osv.

Det som er kult med mailchimp, er at man kan se litt åpningsrater, klikk osv. Det gir en god pekepinn på om man har gjort en god jobb med mailen eller ei.

Her er et tips til en norsk leverandør som gjør det samme, også en veldig god løsning. Kanskje også enda litt enklere, spørs jo ann på hva man trenger.
Nyhetsbrev på en enkel, rask og effektiv måte

Ha en fin dag!
 

Erlend

Medlem
Jeg synes så absolutt mailchimp er den beste, mest fleksible, enkleste, og intuitive.
Den gjør alt du trenger, jeg har sendt ut mailer til lister over 30.000 mottakere mange ganger og jeg må absolutt si at jeg aldri har hørt om at de ikke har kommet frem. Har jobbet med mailchimp i mange mange år fra forskjellige selskaper og aldri hatt noe problemer med dem. Selvfølgelig vanskelig å sjekke om folk får mailene osv.

Det som er kult med mailchimp, er at man kan se litt åpningsrater, klikk osv. Det gir en god pekepinn på om man har gjort en god jobb med mailen eller ei.

Her er et tips til en norsk leverandør som gjør det samme, også en veldig god løsning. Kanskje også enda litt enklere, spørs jo ann på hva man trenger.
Nyhetsbrev på en enkel, rask og effektiv måte

Ha en fin dag!

Snakker du av egen erfaring eller jobber du i firmaet?
 

Miniforetak

Medlem
Jeg har vurdert fram og tilbake mht dette. Har en nyhetsbrevmodul i joomlaløsningen til Miniforetak.no, men har i flere år benyttet Constant Contact (som jeg er veldig fornøyd med). Det sitter langt inne å bytte, selv om jeg nå driver litt dobbeltkjøring av registreringer (via eget system først, og deretter over hos tredjepart).

Slik jeg har forstått det, er det altså ikke noe særlig lurt å sende ut fra domenet miniforetak.no for min del?

Andre som har erfaringer med constant contact?
 
Topp