Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste restaurant i Oslo?

jagarock

Information Research & Analytics
Hehe, jeg og en gjeng venner har akkurat starta blogg der vi skal anmelde de største restaurantene i oslo: Testbloggen.no | - Vi tester restauranter i Oslo. :)
Har ramsa opp endel av de vi skal besøke, alle står under "anbefalt" i Michelinguiden for Oslo, så jeg tror nok det er trygt å besøke alle de :)

Big horn på aker brygge har fantastisk biff ihvertfall, syns det er bedre enn borggården. Og tar du en meny på feinschmecker så får du nok ingenting som "smaker dårlig" :)
Dinner har mye bra mat iforhold til pris!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
altså, nighthawk diner skal ha for kult sted, men maten er vel ikke akkurat noe å skryte av?

ekebergrestauranten har jeg bare vært på på nyttårsaften, og da var det jo en litt spesiell kveld, så ting var jo litt utenom det vanlige, men jeg husker ihvertfall maten som god, men ikke noe mer heller.

Hmmm... oslos beste... Beste vet jeg ikke, men kan ihvertfall anbefale både akersberget restaurant og håndtverkerstuene
 

Tonny Kluften

Administrator
Det ble Ekebergrestauranten. Maten var helt ok gourmet til den prisen (ca 5-600 pr pers.for 4-5 retter).
Gleder meg allerede til neste besøk på topprestaurant, bord er booket på Ledbury > Home i London, slafs. Har vært der før og jeg kan med hånda på hjertet si at bedre parfymerte håndklær på dassen har je ældri opplevd på no resturang. Og det var før de fikk to michelinstjerner!!!
 

jagarock

Information Research & Analytics
Når du først snakker om utlandet, hvis du drar til amsterdam noengang så kan jeg ihvertfall anbefale La Rive, Restaurant La Rive Amsterdam :: home

Det er enstjerners, men det var MYE bedre enn det jeg har opplevd på enstjerners her i norge (oscarsgate/feinschmecker). all maten og vinen var utrolig og servitørene på spiss tå.

virker som det kreves mer av de i utlandet? også mulig de prøver å gå for flere stjerner, who knows..
 
Topp