Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Beste utendlanske domain forum?

Tommesen

Medlem
Hei.

Hva er de beste utendlanske domain forumene? Vet at dnforum.com er en av de beste, men hvilke andre er bra?

Er registrert på domainstate og domainsocial i tillegg til dnforumet. Ble anbefalt av ei ebook jeg leste å registrere meg på domainsocial, men forumet ser egentlig ganske dødt ut:rolleyes:
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg tror egentlig ikke du vil finne så mye hjelp om dette på internett. Med tanke på hvor billig det er å komme seg inn i denne industrien, så vil jeg tro at de få som faktisk har noen gode gullkorn verner dem ganske så godt. Bare sett deg selv i en ekspert sine sko. Om du hadde et tips som ga deg en konkurransefortrinn, ville du delt det med dine konkurrenter når den eneste utfallet av det ville være sterkere konkurranse fra dine konkurrenter?
 

Tommesen

Medlem
Jeg tror egentlig ikke du vil finne så mye hjelp om dette på internett. Med tanke på hvor billig det er å komme seg inn i denne industrien, så vil jeg tro at de få som faktisk har noen gode gullkorn verner dem ganske så godt. Bare sett deg selv i en ekspert sine sko. Om du hadde et tips som ga deg en konkurransefortrinn, ville du delt det med dine konkurrenter når den eneste utfallet av det ville være sterkere konkurranse fra dine konkurrenter?

Joda skjønner hva du mener Kenneth :). Vil imidlertid tro at de ville dele noen av sine beste tips i en ebook. På denne måten kan de tjene mer penger. Er det noen som vet om noen gode "ebooks" på domener?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er akkurat det, om du har litt fartstid på internett så finner du ut at hverken ebøker eller betalte medlemskaper i de fleste tilfeller vil gi deg noe ordentlig nytte. Igjen, å selge dine forretningstips kan være avgjørende om forretning din overlever eller ikke. Ville du solgt dine beste forretningstips til en ebook til 100 kroner stykket? Høyst sannsynlig ville du ikke det mens tipsene enda er ukjente, men så snart dem begynner å bli common knowledge er det folk begynner å lage ebøker. For å presse de siste potensielle inntektene ut av disse tipsene.
 

Bjørn

Domenespekulant
Ikke helt enig med deg der Kenneth. Akkurat som på dette forumet, finnes det forum der ute som kan gi deg nyttige tips og kunnskap. Selvfølgelig er det folk som verner om sine ideer, men det finnes mange hjelpsomme sjeler der ute, som gjerne deler med seg av sin kunnskap, hvis du spør.

Ta en titt på DomainState.com - Domain discussion forum
Dette forumet er vel kanskje det største. De har også eget nybegynner-forum.
 
Topp