Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bestem prisen selv..finans.

looper

Medlem
Jeg har slitt for å selge en gjeldsside, greia er at mitt enk skal bort sammen med alle mine nettsider. Kanskje jeg en dag kommer tilbake men for nå skal hele min affiliate del ned. Ned til et minimum, skal beholde en side om en fars kamp for gode smekker.

Jeg har ikke mange sidene igjen nå etter å ha solgt det meste på billigsalg men det er en som består. En side innenfor gjeld/refinansiering. Jeg burde solgt til første bud men da trodde jeg at det var en gullgruve. Nå har jeg drøye to uker til å bli kvitt denne grunnet ny jobb.

Denne er basert på blogspot....hvis du sverger til Zordpress eller Hoomla så kan du enkelt flytte den hvor du vil. Du vet hvordan....

Siden har 90 artikler fordelt på mange emner innenfor personlig økonomi. Noe varierende innhold men Google ser ut til å ta det meste inne i varmen. Siden har kun vært operativ siden september men har allerede hatt noen leads og en grei inntekt. Statistikken er ikke særlig imponerende, men dette kan jo du som er god (ja for du er vel god) gjøre noe med.

Ja jeg vet det er en tråd allerede, men der er det priser som ingen vil ha. Mine priser, men jeg vet jo bedre. Dere vil jo lage deres egne priser. URLen er dog det samme...så...enten så kan jeg leie den ut (har tilbudet) eller så kan jeg la dere bestemme priser. Jeg går for sistnevnte for jeg stoler på at dere ikke skamklipper dere til jul eller raner julenissen.

Reglene er:
-Dere kan få sende PM men kun for å få url. Dere som har fått url på den gamle tråden kan ta det derfra.
-Bud SKAL legges i tråden, bud på PM vil ikke bli besvart med mindre det er på mer enn en million.
-Bud i natura godtas ikke
-Når budet er lagt inn finnes det ingen angrerett, det nærmer seg jul. Så jeg vil ikke gjort noe galt hvis jeg var deg. Du kan risikere å ikke få noen gaver under treet.
-Useriøse bud som er alt for lave, ja de vil jeg fortrenge
-Kanskje jeg selger til det mest kreative budet fremfor det høyeste

Ta på deg lua og bli med på leken! Så får jeg tåle steken.
 

looper

Medlem
Snittet ligger på 600,- kr hvis du tar de siste 6 månedene i betraktning.
Kun organisk.

Men selges til gibortpris grunnet at jeg ikke gidder å MVA registrere meg.
 
Topp