Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bestemme "brødtekst" selv

Keanu

Geek
Det er vel bare å bruke excerpt om jeg ikke har misforstått? Eventuelt custom field om du skal ha noe mer avansert.
 

muffins

Medlem
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Tenker du på å vise noe annet som tekst på forsiden enn noe som er i selve posten/artikkelen?
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Det er vel bare å bruke excerpt om jeg ikke har misforstått? Eventuelt custom field om du skal ha noe mer avansert.

Det er godt mulig, vet du eller noen andre om hvordan jeg fikser dette?

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener. Tenker du på å vise noe annet som tekst på forsiden enn noe som er i selve posten/artikkelen?

Ja det er fordi det blir feil satt opp hvis jeg har en liste som ser slik ut
JA
Nei
Hvorfor
bla
bla

Så blir den sendes ut slik på forsiden
Ja Nei Hvorfor bla bla

Pluss at det er jo greit å kunne endre det hvis man vil :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dersom du bruker excerpt skal det også fungere og bruke html i dette feltet.. Har du prøvd med <br /> bak ordene? :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
husker ikke nå om jeg har det... men har noen andre artikkler jeg gjerne skulle hatt noe annet foran for å lokke dem til å lese;)

Med hvordan funker exceript

Når du skriver en bloggpost finner du "Excerpt" rett under vinduet hvor du skriver selve bloggposten. En norsk oversettelse av Excerpt, for deg som bruker en norsk blogg tror jeg er "Utdrag." Du trenger ikke gjøre noe som helst spesielt for og bruke dette dersom det er et helt vanlig WP-theme du bruker.

Prøv og legge inn informasjonen du vil ha på fremsiden i "Excerpt-feltet (Utdrag-feltet,) som du finner rett under selve vinduet hvor du skriver posten. Når du skriver noe her er dette innholdet som vil dukke opp på fremsiden. Innholdet du skriver her vil IKKE dukke opp inne i bloggposten.
 
Topp