Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BETA testere ønskes ---> Rabatt/kupong service!

picxx

Well-Known Member
Først av alt, ifølge arbeidsmiljølovens § 35 kan man i en alder av 13 år ha, med samtykke fra foreldre, et arbeide som ikke er til skade for helse, utvikling eller skolegang.

Slik tidene utvikler seg blir jeg bare mer og mer overbevisst om at lovene er gamle og foreldede, og barna faktisk ikke tar skade, men lærer en masse, av de jobbene de gjør rundt omkring etter endt skoledag.

SÅ... min aldersgrense for dette prosjektet er 13 år!
Ønsker noen å arrestere meg for det, får de jaggu bare gjøre det!

-----

Vel, tilbake til det tråden handler om.

Jeg vil at DU skal tjene penger når JEG tjener penger!

"Jamenn, det gjør vi da alle sammen, er bare å skrive seg på et affiliateprogram det"

Helt klart, men for det første har de en aldersgrense på 18 år, og for det andre må du holde på å søke på programmer og bli godkjent, som om det er DU som er den som må bli godkjent...kjøss my skinny ass!

"Joda, men alle merker vil ikke bli assosiert med alle nettsider,, og dessuten er det greit med en viss kontroll da"

Med mitt program har jeg 100% kontroll på mine kunder. Jeg yter dem maks service og gjerne litt mere. Til mine provisjonsselgere betaler jeg ut når de måtte vil ha utbetaling. At noen merker er for kresne til å bli assosiert med en blogspot blogg kan ikke jeg noe for... da er det branding de betaler for, ikke CPA.

MEN, det som skiller oss litt fra de andre....
Du trenger ikke noen affiliate konto.
Du trenger ikke søke deg opp på programmer.
Du trenger ikke være godt over 18 for å delta.
Men...det blir litt mere manuelt... ære være manuell jobb ;)

Alle som er over 13 år, har en webside og er litt nysgjerrig på dette, send meg en PM, eller en e-mail til skinnvarer@gmail.com

ooops... holdt på å glemme.. provisjonene din er 10% på alle bestillinger, i tillegg vil kunden din få en steikande god rabatt.
 
Topp