Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betaling i posten? Eeeh... Øøøh...

Sindre

Medlem
Nå som den berømte bloggsiden min begynner å ligne noe, og etter å ha fått på plass noen TD-annonser, så er det bare Adsense som gjenstår.

Men jeg har et spørsmål.. Hva mener Google med dette: "Betalingen sendes til adressen nedenfor. Fyll ut alle feltene som gjelder for din adresse, for eksempel fullt navn, fullt gatenavn og hus- eller leilighetsnummer og nøyaktig land, postnummer og poststed"..

Sender de betaling i posten? Syns ikke dette hørtes helt bra ut, med tanke på at postmannen vi har her må være alkis, ettersom vi stadig får brev som skulle vært lagt i en av nabopostkassene, og vise versa. Tror forøvrig postdusten har rotet bort førerkortet mitt.

Synd hvis dette skulle bli tilfelle med adsense-utbetalinger også. Går det ikke an å få adsense-pengene direkte inn på konto da?
 

Sindre

Medlem
Glemte å si at jeg ikke har registrert meg enda. Den meldingen jeg siterte, står når man er i ferd med å registrere seg. Så jeg bare lurte på hva de mente med det, men så lenge det går an å velge bankoverføring etter å ha registrert, så er det jo greit.
 

Ståle

Medlem
Glemte å si at jeg ikke har registrert meg enda. Den meldingen jeg siterte, står når man er i ferd med å registrere seg. Så jeg bare lurte på hva de mente med det, men så lenge det går an å velge bankoverføring etter å ha registrert, så er det jo greit.

Er nok bare å registrere deg, så fikser du det etterpå. :)
 
Topp