Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betalingsfunksjon og autolevering av e-produkter

Har ei nettside der jeg selger en bok om trening, og bruker atm Paypal kombinert med Payloadz. Funker greit når folk først gjennomfører kjøpet, men prosenten som klikker seg vekk fra betalingssiden er skyhøy. Å betale for Dibs el.l. er ikke et alternativ da man omsetningen ikke er så høy at det er verdt det.

Aller helst vil jeg bort fra Paypal, for det er fullstendig talentløst at folk som ser innloggingssida for første gang nærmest må lete seg gjennom sida for å helt nederst finne små bokstaver der det står "hey, du trenger faktisk ikke å logge inn for å betale". Folk klikker seg jo vekk lenge før de finner den teksten, selv om jeg har skrevet på nettsida at de ikke trenger å logge inn.

Nuhvel - har vært i kontakt med et firma som driver med sms-betaling, men de virka så useriøse og brukte så lang tid på å svare på mailen jeg sendte, at jeg helst styrer unna. De svarte heller ikke på spørsmålet om de hadde en funksjon med autolevering av produktet så snart betalingen var ok.

Hvilke alternativer har man da? Hva tenker dere om å likevel gå for sms-betaling, men da med et annet firma, og så får kunde tilsendt en sms der nettsiden låses opp slik at de får laste ned boken?

Andre ideer?
 
Topp