Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BetaMagasinet -- litt repons

Ny logo

OK, der var en ny logo på plass. Respons på den ville vært ypperlig. Tror arken over teksten burde vært litt tydeligere, men jeg er for trøtt til å dømme det nå.
 

Fredrik

Medlem
Logoen er vel grei den, men ellers er jeg enig med peter om RSS. Synes også at det er veldig mye tekst på siden. Og mye stor tekst. Det føles som det er tekst overalt. Muligens den høyre kolonnen burde vært med mindre tekst. Kanskje brytes med bilder / grafikk? Ellers er det meget bra. Gode bilder på artikler på forsiden er bra.
 
Hei, håper det er greit at jeg bumper tråden...

Jeg har tatt en del av det dere har sagt i betraktning når jeg denne uka har lansert et nytt design. Vel... en del av dere vil sikkert spørre hvorfor vi har gått bort fra det mørke, og til det har jeg ikke et godt svar. Dog, jeg har fått en del klager fra folk som mener svart, gult, rødt og hvitt ble litt for mye av det gode. Dessuten liker folk flest litt mer "rolige" sider.

Det jeg har prøvd å gjøre er følgende: Fokusere på emner, gi siden en mer profesjonell nettavis-look, samt å gi besøkende tilgang til flest mulig artikler fra forsiden. Er vel over 50 lenker til artikler for øyeblikket.

Jeg har hentet litt inspirasjon fra nye CNET.com (er vel i beta ennå), guardian.co.uk og NYT.com. Men jeg har først og fremst prøvd å være orginal.

Respons mottas med takk.
 

peterandrej

pensjonert moderator
overraskende bra. plassert adsense i bunnen av artiklene der de har høyest avkastning etter plage-kontra-nytte modellen og laget linkene blå. Kategorier i header, og lite tull. Godt gjennomført synes jeg.

Dette er et solid blogghåndverk. man kan se at du vet hva du driver med. kanskje jeg gir deg et par oppdrag, hehe. Du er jo nesten flinkere enn meg, så hvorfor ikke.

Forøvrig er det alltid litt gøy når vi småkarer skriver "kontakt annonseavdelingen". Hehe. Jeg vet jo at det bare er deg og kompis liksom.. (korrekt meg gjerne hvis dere har en annonseavdeling altså..)
 
Sist redigert:

Ole

Medlem
Rent og pent, men jeg føler en trang til å gjespe når jeg åpner siden.
Hva med litt kontraster i farger og størrelser, slik at ikke alt bare blir en "grå masse"? Det vil skape spenning (uten at det behøver å bli rotete), og øyet vil få "tagger" å feste seg på.
 
Takk for repons!

Skal se om jeg får til noen kontraster i løpet av helgen. Er litt enig i at det mangler noe øynene kan feste seg på.

Og nei, Peterandrej, vi har ikke en annonseavdeling. Mest for å appellere til annonsører det. He-he. Når det gjelder oppdrag: Kunne vært aktuelt det, men om jeg er "nesten bedre enn deg", stiller jeg meg tvilsom til. :)

// Christofer
 
Topp