Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betatestere til nytt verktøy på WF

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Når jeg registerte og startet opp webforumet.no, så var det to grunner til dette.

1: Jeg følte ikke vi hadde noe bra alternativ her i Norge for webmastere. Vi har jo NWF, men det retter seg mer mot utviklere. Det finnes massevis av webmastere som ikke engang kan utvikle et nettsted, men fortsatt ved hvordan drive et. Det finnes også de av oss som kan utvikle, men ikke har behov for et forum til å hjelpe oss. Og til slutt finnes de av oss som kunne tenke seg begge deler, men føler NWF ikke dekker begge behov.

2: Jeg kunne bare bidratt til å utvide markedsføringsdelen på NWF, men da hadde jeg aldri fått det slik jeg ville. Jeg vil nemlig ikke bare ha et forum, jeg vil ha mye mer.. og den første lanseringen i denne masterplanen min kommer nå hvert øyeblikk..

.. Derfor trenger jeg betatestere til å teste ut det aller første verktøyet som vil bli lansert her på WF. Det krever selvfølgelig ingen registering, bare noen få minutter med testing. Legg igjen en beskjed her i tråden hvor du forteller hva slags nettleser du har, operativsystem osv, så skal jeg sende deg en lenke til verktøyet. Jeg ønsker ikke at du svarer på meldingen jeg sender til deg før du har testet verktøyet, da kan du komme med en konklusjon (Da slipper jeg så mange "takk for lenken" meldinger!).

Så om du vil være den første til å prøve dette fantastiske verktøyet, let me know.
 

Keanu

Geek
Om du trenger flere testere, så si ifra.
XP/Ubuntu og Firefox. (Kan også teste i xp-versjonen av safari om du vil ha den testet. Bruker den ikke, men har den liggende)
 

Ståle

Medlem
Ok, da har jeg "lekt" meg noen minutter og har en kort kommentar.

Jeg savner noe nytt, ikke missforstå meg, verktøyet fungerte kjempefint, og gjorde oppgaven rimelig raskt, og pent, men jeg har allerede andre sider som gjør samme oppgave. For å gjøre akkurat WF verktøyet unikt trenger det "noko attåt". ;)

Hjertefunksjonen likte jeg. Men ser kanskje ikke nytteverdien.

Vet ikke om du ønsket tilbakemelding på design og oppsett, men her kommer det litt:
Mener det hadde vært greit med 3 blokker på rad, istedenfor 2 som det er nå.

Ville forøvrig testet med en grønnfarge rundt blokkene der de nå er grå. Tror kanskje det hadde blitt pent. :)

Ikke lett å skrive, uten å røpe for mye, men jeg prøvde. Bra jobba Kenneth!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det vil komme flere tools etterhvert selvfølgelig, men i starten kommer jeg til å lansere flere litt simplere, men som allikevel kan være nyttig. De mer avanserte verktøyene tar mer tid å lage, så derfor har jeg valgt å starte i det små og bygge meg oppover :)

Antall blogger på rad justeres etter skjermen din! Kjøp større skjerm :)
Designet vil jeg eksprimentere mer med senere. Planlegger å hyre enn designer når jeg har noen flere tools på plass.

Neste verktøy er allerede under utvikling, og vil være mer nyttig for SEO folkene der ute.
 

Ståle

Medlem
Antall blogger på rad justeres etter skjermen din! Kjøp større skjerm :)
Designet vil jeg eksprimentere mer med senere. Planlegger å hyre enn designer når jeg har noen flere tools på plass.

Trodde 22" burde holde. :(

Uansett, prøvde igjen, tok vekk sidebarene mine, og vips rettet det seg. Kjempe bra! Funket knall. :D
 
Topp