Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Big Ticket To Wealth, lovlig i Norge??

johnholby

New Member
Jeg vurderer å starte egen firma i Norge med Big Ticket to wealth??
Konseptet blir startet i USA for 2 år siden av Kristne.
BTTW har fått meget god feedback som en solid program som følge etiske prinsipper.
Det er kjent for å har god support, trening, støtte og Gerald som er CEO har over 30 års markedsførings kunnskap bak seg.
Man jobbe exklusivt hjemmefra og største del av markedsføring blir i USA.
Det virker som en seriøs opplegg men det er en stor fordel å sjekke om virksomheten er lovlig i Norge før man gå løs på programmet.
Veldig snilt hvis noen kan reviewer programmet på Google å kom med forslag.
Hilsen John Holby
 

peterandrej

pensjonert moderator
Lovlig eller ikke? Spiller det noen rolle? Dette er et pyramide-bli-rik-i-en-fei opplegg lik carbon copy pro og andre tullegreier. Hvis du synes dette høres dritbra ut, så er det jo bare å betale $800 for "velkomstpakken" og prøve å selge verdiløse drittprodukter til vennene dine.
 

johnholby

New Member
Big Ticket to Wealth

Denne opplegg er ikke bli rik i en fei og man behøver ikke å snakke med vennenne dine for å oppnå sukkess.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvorfor spør du om en review hvis du vet hva disse greiene går ut på? Har du allerede betalt inn $1000 og fått "velkomstpakken" med verdiløse DVD'er og skal prøve å lure noen på WF over på disse tullegreiene?

hehe.
 

johnholby

New Member
Har du leste alle reviews på internett??Klart det er en høy risiko, å være med en konsept men det er også en høy risiko å kjøre egen bil.
Å drive en business er omtrent å eie din bil med alle kostnader tilknyttet til det.
Man må betale for å lære å kjøre. Alle utgiftene med drivstoff betaler man selv, veiavgift osv men ser på veiene det er full av biler.Det vil har vært mye billigere om alle tok kollektivt.
Internett markedsføring er en komplisert veinett med mange valg.
Derfor er det godt å har en sterk system man kan følge etter hvor man har en personlig mentor, dyktig undervisnig osv.
Nei jeg er ikke med ennå men jeg tror man skal undersøke nøye og kommer med riktig spørsmål før man er med i en konsept.
Jeg er åpen for forslag om det finnes en konsept der ute
Min forslag er å tar den tiden nødvendig å finne det riktig konsept, akkurat som å finne en bil som du er trygg med.
Alle biler som ikke har lisens eller godkjent av myndigheter skal man styre unna
 

peterandrej

pensjonert moderator
Har du leste alle reviews på internett??Klart det er en høy risiko, å være med en konsept men det er også en høy risiko å kjøre egen bil.

Jeg har ikke lest noen reviews på internett - og det kommer jeg heller ikke til å gjøre siden jeg tross alt har bedre ting å gjøre enn å skumme igjennom håpløse og intetsigende pisspreik av den typen jeg fant på en av nettsidene til disse tullegreiene. Jeg fant ut at det kostet sånn $800 for en velkomstpakke, og da var det dråpen som fortalte meg at dette er bullshit.

Men du virker jo totalt indoktrinert i disse greiene, så lykke til. Du får si ifra når du har tjent din første million. (Det greier du sikkert innen en uke eller to?)

Vi venter i spenning.
 
Topp