Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Biip.no´s Msn blockchecker

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg fikk akkurat ett tips om at Biips blockchecker ikke lenger er på biip.no.
Jeg logget inn på min egen konto, som jeg og 3 andre bruker, og lette selv uten å finne denne...

Er det noen av dere andre som har lagt merke til at den er borte,? eller er det jeg som ikke har lett godt nok?
 

Ståle

Medlem
Hehe, må bare poste denne.

Ikke noe iveien med targetingen til Adsense iallefall...

Annonsen leder til følgende url:
Biip: Venner & Gratis SMS
Er ikke medlem, så får dessverre ikke sjekket om det ligger noe på siden.
 

Vedlegg

  • biipmsn.jpg
    biipmsn.jpg
    35,3 KB · Sett: 18
  • biipmsn2.gif
    biipmsn2.gif
    6,6 KB · Sett: 17
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hehe, må bare poste denne.

Ikke noe iveien med targetingen til Adsense iallefall...

Annonsen leder til følgende url:
Biip: Venner & Gratis SMS
Er ikke medlem, så får dessverre ikke sjekket om det ligger noe på siden.

Men..., men... det er jo en liten tjeneste de kun har grunnet noen google treff..?

Men i dag er buzzen borte; og det er bare et lite produkt hos oss. Vi har vurdert å ta det vekk også, men får en del google-treff på "MSN blockchecker" og lignende; så foreløpig bare lar vi det være.

:D
 

Stormen

Medlem
picxx, vi tok den faktisk vekk i dag. Som sagt, det er en tjeneste vi ikke prioriterer - og Google-annonsen ovenfor noe gamle greier som ligger inne. Vi har kanskje 3-400 Google-annonser ute; litt vanskelig å holde styr på alle :D

Beklager seppolaatle, blir nok ikke noen MSN Blockchecker-sjekking på deg ;-)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe, godt å få bekreftet at den faktisk er borte. :)
Jeg skal ikke legge sjul på at jeg har vært borti den og brukt den flere ganger, men det er vel i utgangspunktet fordi den var reltativt enkel og bruke.

Jeg er vel faktisk pålogget på biip.no ca 1 gang i måneden, for å sjekke hvordan det står til med selve sidene, og selve grunnen til at jeg ikke er online mer enn dette er pga siden du sender oss til når vi logger inn.
Jeg er litt imot at vi blir presset på med reklame, og må klikke en link for å komme oss videre dit vi i utgangspunktet skulle. (Denne linken er det samtidig alltid problemer med hos meg,) noe som førger for at innloggingen tar en evighet å komme gjennom.
 

Stormen

Medlem
seppolaatle, har full forståelse for dette, men det er samtidig et av de beste annonseformatene våre; med en klikkprosent på 3-4%. Vi holder et fornuftig prisnivå på annonseringen, men tar allikevel 8-10.000 kr dagen for dette formatet. Da kan du forstå at det er viktig for oss :)
 
Topp