Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bildeportalen.net | Din portal til bildedeling!

abc1234

Medlem
Heisann :)

Har drevet med et bildedelingsnettsted en stund nå.
Der brukere kan dele bildene sine gratis med alle andre, så alle kan bruke de.
Ettervært kan man registrere seg og laste opp bilder, de kan selfølgelig velge selv om de vill dele bildene sine med alle andre (så alle andre kan ta de ibruk.)

Ønsker all kritikk på designet, vis det er noe dere ikke liker eller noe jeg kunne ha gjort bedre så si ifra! :)

Nettstedet heter : Bildeportalen | Din portal til bildedeling!

Har også et spm angående opphavsrett, når jeg får igang registreringen og opplastningen. Hvordan kan jeg vite at bilde brukeren laster opp er h*ns?
Tror dere en bekreftelse på at bilde er deres åndsverk er en god ide? Og hvis ikke vill all potensiel "trøbbel" havne i deres hender?

Takk for all hjelp, og ha en god fredagskveld :)
 

Ludus

Medlem
Jeg liker ikke logoen, meny grafikk og bakgrunns bilde :)
Jeg liker resten.

Logo: jeg tror at det er "futuristisk", og, etter min mening, er det bedre å skrive logoen uten ".net". Navnen av nettsiden er Bilde Portalen.

Meny: gammel grafikk, første. For optimaliseringen av nettsiden er det bedre å bruke en meny som tekst, ikke som bilde.

Last opp: det er noen feil:

Warning: include(templates/header.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home/abless/public_html/bildegalleri.html on line 72

Om oss: bruk et lite bilde. Du har nå: 1.903,38 kb og format 4000x3000 px.
 

picxx

Well-Known Member
Har også et spm angående opphavsrett, når jeg får igang registreringen og opplastningen. Hvordan kan jeg vite at bilde brukeren laster opp er h*ns?
Tror dere en bekreftelse på at bilde er deres åndsverk er en god ide? Og hvis ikke vill all potensiel "trøbbel" havne i deres hender?

Det enkleste er nok om du tar med i brukervilkårene at enhver selv er ansvarlig for det innholdet de laster opp ja.
 

abc1234

Medlem
Jeg liker ikke logoen, meny grafikk og bakgrunns bilde :)
Jeg liker resten.

Logo: jeg tror at det er "futuristisk", og, etter min mening, er det bedre å skrive logoen uten ".net". Navnen av nettsiden er Bilde Portalen.

Meny: gammel grafikk, første. For optimaliseringen av nettsiden er det bedre å bruke en meny som tekst, ikke som bilde.

Last opp: det er noen feil:



Om oss: bruk et lite bilde. Du har nå: 1.903,38 kb og format 4000x3000 px.

Tusen takk for fint svar :)
Det du sier om logoen skal jeg prøve på, så får jeg se hvordan det blir.
Jeg tenkte på en dropdown meny med rollover effect, så kan brukerne mye enklere finne fram til de forskjellige bildekategoriene. Så får vell søke meg litt rundt å se om jeg finner en som kan passe.

Last opp delen har jeg såvidt begynt på og har vell bare vært veldig sløv som ikke har fikset/fjernet feilene, burde vell fjerne det til jeg er ferdig.

Ojj, jeg burde vell legge inn et litt mindre bilde til om-oss ja, haha :)


Det enkleste er nok om du tar med i brukervilkårene at enhver selv er ansvarlig for det innholdet de laster opp ja.

Flotters, da blir det mest sannsynlig sånn :)
 
Siden ser merkelig ut i chrome, og knappene i menyen gir meg en følelse av 2000. jeg ville tatt bort bakgrunnsbilde. Det enkleste er ofte det beste :)
 

Ludus

Medlem
Siden ser merkelig ut i chrome, og knappene i menyen gir meg en følelse av 2000. jeg ville tatt bort bakgrunnsbilde. Det enkleste er ofte det beste :)

Hvilken versjon av Chrome har du? Min er 16.0.912.75 m og jeg ser siden som andre browser.
 

abc1234

Medlem
Siden ser merkelig ut i chrome, og knappene i menyen gir meg en følelse av 2000. jeg ville tatt bort bakgrunnsbilde. Det enkleste er ofte det beste :)

Ja, har innsett at den menyen funker ikke, så skal begynne på en ny nå ;) Takk for tipset.
Funker helt fint i chrome her, så vet ikke :/
 

abc1234

Medlem
Har nå laget en ny meny med dropdown og rollover effect. Synes det ble mye bedre :)
Men måtte fjerne slider scriptet fordi .css fila til slideren fucka opp menyen, vetke helt hvorfor men kan det ha noe med at jeg har 2 css filer og de begge prøver å style noe så går det bare i surr?
 

Ludus

Medlem
Veldig fin meny :)
Kanskje teksten er altfår liten og "Hjem" ser ut i "bold", ikke sant?

Jeg ser menyen bra med alle browser.
 
Topp