Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bilder fra Google sine kontorer i Hamburg

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kom over en post i dag som viser bilder fra Google sitt kontor i Hamburg: Les posten her.

Om du har jobbet her en stund må man da få mareritt om Google logoen? :p Uansett, Google sine kontorer ser friske og fine ut. Føler deg sikkert en smule trendy om du jobber der.
 

Knut

Medlem
+ at de har en gedigen logo i taket og på gulvene der. :) Og så får man teposer og konfekt med "Google" på når man er på besøk. :)
 

picxx

Well-Known Member
Lurer på om det er påkrevd for personalet å bruke undertøy med google logoen jeg ??
 

Gomlers

Member
Flere bilder fra Google Office :)

Hvis jeg kan slenge meg på her, så kom jeg over noen bilder for et par år siden som
ligger ute enda. Virker til å ha et ganske greit inne-miljø iallefall.

Inside Google Offices

Utemiljø også:
insidegoogle4.jpg
 

Bjørn

Domenespekulant
Switchet tilfeldig (ja, tilfeldig) innom Oprah i går, og morsomt nok var det en sak om Google og de ansatte. Faktisk var det visst kåret til den beste arbeidsplassen i USA. Virket nesten som de ansatte kunne komme og gå som de ville. Masse spisesteder (selvfølgelig så mye mat og drikke du orker helt gratis), gratis lege, gratis massasje, gratis barnehageplasser, ta med hunden på jobben, svære gratis spillrom, gratis vask av klær etc etc etc. Var vistnok 1300 søknader om jobb hos Google DAGLIG! :) Som ei sa; bortsett fra å ikke jobbe, var dette uten tvil den beste arbeidsplassen man kunne tenke seg! :)
 

semb

Medlem
Vel, om dere har sett kontorene til Google i Norge er de ikke like fristende. Riktignok har de en del Google-stash, men det går man vel lei av første uken. Bortsett fra det ser det ut som et helt vanlig kontor, og stemningen virker veldig traust og uspennende. Å jobbe for Google i USA derimot er nok ganske nice
 

Keanu

Geek
Jeg har vært på omvisning hos Google i Trondheim, og teknisk innredning og interiør er absolutt ikke noe å klage over. Det er nok lite med boblebad på taket osv thou. :)
Arbeidstiden er fleksibel, man må bare passe på at man får med seg felles møter noen ganger i uken.
 
Topp