Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bilkamerabutikk søker testere

selbekk

Medlem
En annen random tilbakemelding fra moi:

Hvorfor har du hvit bakgrunn bak Visa / MasterCard / ...... linja di nederst? Det får bl.a. postens / brings logo til å se teit ut, og jeg ser virkelig ikke meningen med det

I tillegg - i teksten der du i dag skriver:

Betal med VISA eller MasterCard via NETS og Bankenes betalingssentral, Nettaksept.

Kan du kanskje skrive noe mer lignende:

Betal med VISA eller MasterCard via vår sikre betalingsløsning. BankID er påkrevd.

Dette gir både informasjon til de som ikke har brikken tilgjengelig (alltid like irriterende), og gir et inntrykk av sikkerhet.

Til slutt - hvorfor står det:

- Betal med kort..
- VISA / MasterCard via PayPal
- Direkte bankoverføring

Jeg føler dette er både inkonsekvent og irrelevant informasjon. For det første står det bare "Betal med.." på første valget, for det andre så er det ikke vits i å informere om hvilke kort du kan betale med via PayPal. Hva med:

- Betal med kort (BankID påkrevd)
- Betal med PayPal
- Betal med direkte bankoverføring

Eller bare lag en heading som sier "Hvordan vil du betale?", og dropp "Betal med" i overnevnte forslag.

Og hvor kan man betale med AmEx som du skryter av i footeren din? ;-)

---

Det jeg ofte liker å gjøre når jeg lurer på hva som er den BESTE måten å utforme sånne tekster på, er å straight up kopiere de aller største nettbutikkene. De har brukt konsulenttimer og spørreundersøkelser og analyser og ditt og datt på å finne ut av hva som nettopp fungerer best for å få folk til å gi deg pengene sine. Like greit å la seg inspirere. Gjenkjennelseseffekten av slike tekster tjener nemlig alle på.

Lykke til!
 
Sist redigert:

Starbuff

Medlem
Kan ikke fordra å måtte fylle opp en konto for å betale derifra.
Du trenger ikke fylle opp PayPal kontoen din lenger, det er noen år siden.
PayPal trekker kortet ditt i stedet for butikken du handler i, skal litt til for å få det greiere en det. 3 klikk og et passord, så er varene betalt ;)
 

pleb

Medlem
Amund, ordren din gikk ikke igjennom. Du droppet å fylle inn bankid? Da går det ikke uansett.

Først: dette handler ikke om de femti kronene, men en liten funfact; ser ut som ordren min gikk igjennom selv om jeg dropper å fylle inn bankID.

Hadde oversett denne mailen:

Bildr.no

Så det ser ut som det går igjennom til tross for at du ikke bruker bankbrikken...er vel bare positivt for deg uansett det, vel. :D
 

pleb

Medlem
Transakjonen din er ikke registrert hos Nets så den har ikke gptt igjennom, tror ikke du mangler 2 kroner på bankkontoen din heller. Men du får gjerne 50 av meg :) Hvor vil du ha dem?

Hehe, nei. Som sagt var det bare for å si fra. Men da betyr det at man får bestillingsbekreftelse selv om man ikke får gjennomført ordren skikkelig.
 

Travellingman

Nettgrunder
Foretok et kjøp, men ble ikke videresendt til Nets for betaling...Fikk bekreftelse på kjøp både i nettbutikken og på mail, men den havnet i Gmail sin nettsøppel.
 
Topp