Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig programmerer fra bangladesh

Gomlers

Member
Snakka med en fyr fra Danmark da jeg var en tur i Hellas i fjor sommer.. han mente skattenivået for vanlige lønnsarbeidere lå rundt 70%.. Han hadde riktignok tatt seg noen øl, men stemmer det Msites?
 

Msites Ltd

Livsnyter
hehe...nei! Skatt her ligger på 42-46% dvs det ligger ca 6 % over Norge.

Men, så har man en del ordninger her nede som man ikke har i Norge. Som gratis lege/sykehus, og en del andre ordninger innen skole og slikt som vi er langt fra hjemme i Norge,
 

Gomlers

Member
Gratis lege/sykehus er det da så absolutt her i Norge også.
Kanskje ikke hvis dama vil ha seg en boob job, men det er vel heller ikke gratis i Danmark.

Men dette har absolutt INGENTING å gjøre med billig programmerer fra Bangladesh kom jeg på. Takk for opplysningen Kenneth :) Sånne kontakter kan jo være gull verdt!
 

picxx

Well-Known Member
Gratis lege/sykehus er det da så absolutt her i Norge også.

Er det slutt med egenandelen i norge nå da.
Har vært på sykehus og gipset en hånd i danmark, og når man sier gratis der er det gratis. Tror jommen jeg ventet i ca. minutter før jeg fikk komme inn også.

Såhvidt meg bekejnt har det aldri vært gratis med lege/sykehus i norge.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Alright, denne personen er hverken enn venn av meg, bekjent av meg eller en person som jobber for meg. Han har bare gjort et oppdrag for meg, det ble fullført 2 dager før den totalte deadline på 4 dager og han gjorde en jobb som var bedre enn jeg forventet. Han spurte om jeg kunne anbefale han videre, noe jeg gjorde.

Jeg tar ingen ansvar for hva han gjør, så de av dere som har sendt meg mld om denne personen - jeg har ingenting mer å legge til. Jeg orker heller ikke være mellommann for dere. Jeg har mer enn nok å bruke tiden min på!
 
Topp