Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billige lenker, bloggposter og bannere (kredittkort/forbrukslån)

pondus123

Medlem
Hei :)

Nå kan du få billige lenker, bloggposter og bannere på følgende sider;

- sammenlignkredittkort.no
- sammenlignforbrukslån.no
- gebyrfrittkredittkort.no
- studentkredittkort.no
- visakredittkort.no
- mastercardkredittkort.no
- norgesbestekredittkort.no

(samme WP theme på alle)

Noen sider er relativt nye, andre er eldre og har PR. Siden alle prosjektene er i startgropa får du gode priser som kan betale seg på sikt (jobber aktivt med innlenker ++).

Jeg er mest intressert i å selge hele pakker, dvs. at du kjøper lenker, bloggposter eller bannere på alle sidene i en sleng ;)

Lenker

- I footer
- Sitewide
- 1 års gyldighet

Bloggposter/sponsede innlegg

- Permanent
- 2 lenker (skal variere litt, men minst 2)
- Du kan velge URL og anker

Bannere

- I header
- Sitewide
- 1 års gyldighet
- Ikke regn med millioner av besøkende umiddelbart!

Du kan få faktura, betale med PayPal eller overføre til bank!

Gi lyd hvis dette er noe for deg, enten i tråd eller på PM, så kontakter jeg deg med et prisoverslag! Har du generelle spm. kan du ta det i tråden slik at jeg slipper å svare hver enkelt ;)

PS! De to første som kjøper en pakke vil få en gratis bloggpost eller en sitewide lenke i ett år, på to andre nettsteder som er under oppseiling!
 
Sist redigert:

pondus123

Medlem
- Bloggposter: 2000,- for en post på alle sidene, eller 300,- per

- Lenker: 1500,- for en sitewide lenke på alle sidene (1 år, dofollow)

- Banner i header (468x60): 5000,- for en banner på alle sidene (1 år, du får også banner på to andre nettsteder som er under oppseiling, dofollow)

- Banner på forside (728x90, midt på siden ca.): 4000,- for en banner på alle sidene (1 år, du får også banner på to andre nettsteder som er under oppseiling, dofollow)

hmm, syntes også de laster litt tregt ja, bruker web10, men må kanskje bytte, gjerne kom med noen tips til en host hvor du kan ha flere domener på samme konto ;)

mvh.
 

pondus123

Medlem
Det er ikke noe jeg har planlagt eller tatt stilling til. Jeg har ikke lyst til å binde meg opp til å si at jeg 100% sikkert ikke selger en av sidene.

Men jeg kan gi evt. kjøpere garanti på at hvis en av nettsidene blir solgt e.l., så kan du velge å få pengene tilbake for lenken, bloggposten eller banneren på den aktuelle siden.

Uansett, jeg selger ikke nettsider uten å forsikre meg om at allerede inngåtte avtaler blir opprettholdt.

PS! Har snakket med web10 ang. treg lasting, så nå blir sidene flyttet over på en annen server, håper problemet løser seg nå!
 
Sist redigert:
Topp