Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billigste nettbutikkløsning

rattata

Medlem
Woocommerce kan sikkert virke billig ved første øyekast, men når man oppdager alle plugins man trenger for å gjøre om denne bloggen til en fullverdig nettbutikk blir det fort dyrt.
 

Trond Lyngbø

New Member
Hei. Som xdex skriver, er WooCommerce en plugin som gir WordPress nettbutikk-funksjonalitet. WooCommerce er meget populær, og har blitt lastet ned over 6 millioner ganger fra wordpress.org. Det er en av verdens raskestvoksende open source e-handelsløsninger.

På markedsplasser som Themeforest kan man kjøpe profesjonelle WooCommerce themes og templates for en rimelig penge. Et stort community er også et fortrinn. Det gir deg raskt og enkelt tilgang til gode tips, råd og kompetanse.

WooCommerce er utviklet av WooThemes, hvor blant annet norske Magnus Jepson er co-founder. Han, og mange andre WordPress- og WooCommerce-entusiaster, inkludert undertegnede, kan du være heldig å møte på WordCamp og ulike WordPress Meetups. Oslo WordPress Meetup Group har samlet over 500 WordPress-folk.

Ønsker du tilleggsfunksjonalitet i nettbutikken, er dette enkelt. Du kan laste ned gratis plugins, kjøpe dem fra WooThemes, CodeCanyon eller en av de mange andre aktørene der ute.
 

xdex

Medlem
Woocommerce kan sikkert virke billig ved første øyekast, men når man oppdager alle plugins man trenger for å gjøre om denne bloggen til en fullverdig nettbutikk blir det fort dyrt.

Hvilken løsning er det du mener som er billigere over tid? La oss si en 2års periode, at det kommer utgifter ved start av nettbutikk er en selvfølge. Du betaler ingenting for bruk av PayPal (annet enn dems egne gebyrer) og eventuelt en liten sum for klara plugin. Domenet og server kommer itillegg uansett.
 

HPF

Medlem
Hei!

Kan dere anbefale en billig løsning lik fks vikingweb og mystore?

Shopitoo er utmerket og har god funksjonalitet selv ved minste pakke til kr.95,-/mnd. Etterhvert som trafikk og vareutvalg øker kan du oppgradere til de større pakkene.

Det står et relativt stort og seriøst selskap bak og du kan også oppgradere videre til Nordisk e-handel om du vokser ut av Shopitoo. Samma teknologi og brukergrensesnitt for begge så oppgraderingen er en kurant sak.
 

HPF

Medlem

Vedlegg

  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    21,7 KB · Sett: 9

beautyshop

New Member
Jeg endte nylig opp med revoweb.no, der fikk jeg 1års gratis (nybegynner) nettbutikkløsning. Fant ut at enn så lenge holder denne for meg. Svarer meg raskt på spørsmål så kan egt anbefale disse uten at jeg er noe kjempedreven nettbutikkeier.
 

djorkaeph7

New Member
Som beautyshop nevner over så er revoweb gratis i ett år som nybegynner, så det vil jo være et naturlig sted å begynne for å se om de dekker de behovene du eventuelt måtte ha.
 

Eirik76

New Member
Jeg har kun to erfaringer. Begynte med osCommerce, som er gratis. Det gikk med veldig mye tid, selv for å gjøre de enkleste grep. Det skal sies at jeg er over gjennomsnittlig ræva på programmering. Etter å ha brukt uhorvelig mye tid over 2 måneder, innså jeg at det jeg tjente på det i rene kroner, ble spist opp i form av tid og vel så det.

Jeg endte til slutt opp med en "ferdigløsning" fra 24Nettbutikk. 499,- pr måned. De er veldig bra på kundeservice, og en slipper helt å forholde seg til programmering. Du kan dessuten teste løsningen en hel måned for å se om det er noe for deg, uten noen forpliktelser.
 
Topp