Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bli betalt for å sende tweets

jorno

New Member
Mener du at adWords skader internett?

Hehe, så for meg at dette kunne slå tilbake..

adWords kan ikke sammenliknes.. Det gjøres klinkende klart fra Google sin side at dette er betalte oppføringer og er betalt reklame. Søkeresultatene er imidlertid så objektive som Google klarer å få til.

Den typen markedsføring jeg henviser til som skadelig for webben er altså den som manipulerer søkeresultatet i søkemotorer og utnytter folks tillit til personer de følger på twitter osv.

Det blir som om en skulle kunne betale for en redaksjonell skrytekampanje i Aftenposten.
 

picxx

Well-Known Member
Det blir som om en skulle kunne betale for en redaksjonell skrytekampanje i Aftenposten.

Twitter er ikke redaksjonelt innhold.
Det er en chattetjeneste med begrensning på antall tegn du kan bruke.
 

picxx

Well-Known Member
Snakk for deg selv.

Yehes, jeg gjør da det, gjør ikke du?
Mener du virkelig at korte sms meldinger som begrenses til 140 tegn er å betrakte som redaksjonelt innhold? Ja,ja...deg om det.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Redaksjonelt innhold er det nok ganske forkjellige meninger om hva er for noe. Jeg f.eks mener at Twitter ikke har redaksjonelt innhold, men fjaseri og drit. Peter mener jo at bilder av lettkledde damer er redaksjonelt innhold, noe som vil si at innholdet på Twitter alene må jo være det beste av det beste av redaksjonelt innhold.

Uansett, hvorfor tar dere den diskusjonen? Loven sier vel at all reklame skal tydelig merkes som reklame? Står det at denne loven kun gjelder på redaksjonelt innhold?
 

jorno

New Member
Twitter er ikke redaksjonelt innhold.
Det er en chattetjeneste med begrensning på antall tegn du kan bruke.

Der tok du meg litt ut av kontekst. Det var ment som en sammenlikning med andre grå-sone markedsføringsteknikker på nett. Det du sier er åpenbart helt korrekt.
 
Topp