Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bli hurtigere Bufret?

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei Hei

Jeg har den siste tiden sjekket hvor ofte Nettstedet mitt blir bufret.
Og har merket en veldig berg og dalbane effekt..

For ca 4 uker siden var siden bufret daglig og for 2 uker siden sluttet det helt?!
Nå står det 23. jul 2010 23:39:32

Regnet med at det var for de at jeg publiserte en del nytt på siden for ca 4 uker siden.. men jeg har nå de siste dagene lagt ut mer innhold på siden og ser ingen endring.
forventer ikke at det skal oppdateres daglig, men vil jo heller ikke ha det med så store mellomrom!?

Noe jeg gjør feil`?
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
hvis du søker på siden din i google ( bare skriv hele url'en).
hvis du ser på den grønne linken hvor din url står. til høyre for den ser du en link hovr det står bufret...

Hurtigbufferlenker

Google tar et lite "bilde" av hver side som blir indeksert mens den søker på veven og lagrer disse som en backup hvis den originale siden er utilgjengelig. Hvis du trykker "Lagrede" linken, vil du du se vevsiden som den så ut da vi indekserte den. Det lagrede innholdet er innholdet Google bruker for å bestemme om denne siden er i godt samsvar med ditt søk.

Når den nedlastede siden vises, vil den ha en "header" på toppen som virker som en huskelapp på at dette er en nedlastet version av siden og ikke den egentlige siden. Uttrykk som passer ditt søk er understreket på den nedlastede versionen for å gjøre det lettere for deg å finne ut hvorfor siden din er relevant.

"Hurtigbuffer" lenken vil ikke komme opp dersom nettstedet ikke har blitt indeksert eller at eierne av nettstedet har bedt oss om å fjerne det innholdet fra hurtigbufferen.
Kopiert fra Google-funksjoner
 
Topp