Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blitt bitt av domenebasillen O_o

Akkurat hvorfor jeg kjøpte undernevnte vet jeg ikke, men synes de var fine og har potensiale :)

Er egentlig .eu domener noe å samle på? Det er så fantastisk mange bra .eu domener der ute.

Ellers, hva synes dere? -->

j6.no
j8.no
j9.no
findyou.no
finnmeg.no
innemiljø.no
vårebarn.no
skolehjelp.no
skolehjelpen.no

miljø.eu
innovasjon.eu

nyhet.org
synlig.net
synlighet.net

Har på følelsen det kommer mange flere...
 

cruzader

Medlem
Usikker på hvorvidt .eu vil bli noe stort, men sikret meg ihvertfall en liten håndfull EMD på .eu som er relevante for mine nisjer sånn i tilfelle.

Sitter for øyeblikket og oppdaterer dns plus lager virtualhosts for 62domener som skal over på ny hosting, er såpass gøy at jeg nesten angrer på at jeg kjøpte noen av de.
men kjøpe domener er ikke den dyreste "sykdom" ihvertfall, har et lite hav av .com (føles det som) men de er jo bare 30kr stk :)

edit - Der ble det 6 nye .no på meg også gitt :D
 
Sist redigert:

Tetto

Medlem
De tre første var kanskje litt drøye. Synes du bude gått for j18, j19 og j20 i stedet.
 

Bjørn

Domenespekulant
Hva er egentlig målet ditt? Videreselge domenene eller utvikle de? Hva er grunnen til at du regger domener som b4b og t4m?
 
For å være helt ærlig så er jeg helt ny i forhold til det å spekulere i domener, så jeg driver nå og eksperimenterer og prøver meg litt fram.
Å videreselge domener er en liten bit av et større konsept jeg jobber med og som lanseres om ikke så lenge.
Noen av domenen skal jeg selvfølgelig videreutvikle også.

Men du har helt rett, Bjørn. Skal jeg holde på å registrere alt av domener ala b4b.no og t4m.no går jeg snart konkurs da det finnes 8410 kombinasjoner av slike domener (2 bokstaver + ett tall).
 

Bjørn

Domenespekulant
Hold deg unna sånne domener som det finnes millioner av og som ikke har noen betydning. Du har noen bra som absolutt er en fin start, som innemiljø.no og oppussing123.no. Dette er ting folk er opptatt av, og som du absolutt burde finne gode kjøpere til. Lykke til :)
 

NilsF

Medlem
Om du er bitt av domenebasillen, så er nok dette feil «medisin»: Nå er de nye toppdomenene her

I løpet av 3 år slippes 1400 nye TLD’er. Denne uken ble blant annet .land, .kitchen og .today. tilgjengelig for vanlig registrering, så det er bare å begynne å hamstre, molbo.land, mesterkokken.kitchen og valdres.today osv.
 
Sist redigert:
Topp