Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blogg lignende side.

Status
Stengt for ytterligere svar.

OldHP

Medlem
Blogg lignende side med mulighet til å bli et nettverk for hippier da det mangles på nett per dags dato.

Få høre hva dere syns om www.hippiegaia.no - Jeg har såpass innsikt i web design at jeg kan se at siden suger max så jeg håper dere har noen tips til forbedring. :(
 

Knut

Medlem
Linken din er litt ute av form tror jeg. Hippiene har kanskje tatt en rev for mye :)
 

Kassimaja

Geocacher
Stlig design, kunne kanskje forsøkt en annen farge enn blå på linje to da jeg føler det er litt oppbrukt. I tillegg er det kanskje litt overkill å bruke to linjer under. Holder det ikke med en? ;)

Ha en fortsatt fin lørdag!
 

OldHP

Medlem
Tok siden ned

da jeg såg 18 besøkende og average 1 pageload på de uten at noen her på forumet som var de besøkendes intropage kommenterte på siden.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fatter ikke hva du vil høre. Ja, siden suger sikkert. Nei, jeg ser ingenting.

Og dersom du skriver slik at vi forstår hva du egentlig vil, så er det enda bedre.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Altså, før du får tilbakemeldinger på siden din er det jo en fordel at den faktisk er tilgjengelig. At det har kommet 18stk innom nettstedet de 2 minuttene du hadde den oppe kan jo være, men 2 minutter er ikke nok til å gi deg noen skikkelige tilbakemeldinger. Få opp siden din, la den være oppe, og be om tilbakemeldinger mens den er oppe. Om ikke det er et alternativ for deg kan du la være og be om tilbakemeldinger.

Når det gjelder navnet du har valgt på siden, "gaiahippie", så kan jeg jo kommentere biten med "gaia" i dette navnet som da er et registrert varemerke av Gaia Trafikk AS. Etter hva jeg ser på nettsidene til Norid med vedtak som er fattet, så vil du miste dette domenet dersom Gaia faktisk vil ha bort dette navnet. På en måte får man jo nesten en tanke om at "Gaia" er et selskap drevet av "hippies" når man leser navnet. Dette var heller ment som et tips slik at du ikke svir av mye kroner i markedsføring og deretter mister domenet. :)
 

picxx

Well-Known Member
1. post - Domenet virker ikke.
2. post - Domenet redirecktes til domeneshop.

Når man spør om tilbakemelding på en side bør det være en side å gi tilbakemelding på! Tråden stenges inntil det faktisk finnes noe å gi tilbakemelding.
Send meg en pm. for å åpne tråden igjen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp