Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggen og lastetid.. ?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke vært den mest aktive leseren av Webforumet sin blogg tidligere, men har helt tilfeldig blitt fast leser av denne bloggen etter Tonny overtok driften. Det jeg legger veldig merke til er hvor mye denne bloggen faktisk ikke er tilgjengelig. Sist uke har jeg i ca 50% av tilfellene jeg har besøkt bloggen, ikke kommet meg inn på den.



Dette bildet er tatt etter ca 1 minutt ventetid på at bloggen skal komme frem, og den kommer ikke frem det neste minuttet heller.

Dette er noe jeg opplever oftere og oftere med denne type annonser, og ganske ofte med Google Analytics også. Nå kan det jo være mine maskiner det er noe galt med, men når det skjer på alle maskiner jeg bruker på Webforumet begynner jeg og tenke at det muligens kan være noe galt et eller annet sted.

Tråden var ment som et tips...! :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg bruker FF og har ofte problemer med å laste både adsense, analytics og delvis TD annonser. Mulig dette kan komme av nettlinjen, men særlig adsense og analytics er gjengangere som blir stående å skurre nederst på linja.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg skrev mere generelt.
Har ikke hatt spesielt problemer med hverken WF eller bloggen her.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Problemet har kommet på totalt 3 forkjellige maskiner. Alle 3 bruker siste versjon av Firefox, med Windows7, Windows XP 32-bit og Windows XP 64-bit. Bruker aldri noen andre nettlesere enn akkurat Firefox når jeg surfer rundt omkring.

Akkurat Analytics sinker ofte lastetiden på mange forkjellige nettsteder, men annonser fra Adsense har jeg ikke hatt trøbbel med noen andre steder enn på WFbloggen.
 
Topp