Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bloggere som lar seg kjøpe

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er ute etter en oversikt over alle bloggere som lar seg kjøpe. Teksterlenker, ikke noe bannertull.

Interessert i sponsede poster, lenker inni posten og reviews. Kom med alle dere har og kjenner.

PS: Vet allerede om Peterandrej.
 

Niclas

New Member
Alle her på forumet er vel noen skikkelige horer, og styrer du unna bloggereliten så er vel de fleste åpne for å tjene penger. Niclas.no (PR3) inkludert. Har også noen vanlige sider/ikke-blogger (opptil. PR3).
 

Adrian

New Member
Hadde ikke vært så dumt å lage en liste over blogger i forskjellige kategorier som selger bloggposter, linker etc.
Tviler på at dette kan være så vanskelig.
Sett opp nettstedet blogghore.no (ledig) og få bloggeiere til å signe opp, og legge ut info om bloggen sin.
På den måten er det lett for bloggeiere å tjene penger på bloggen sin, og vi som vil kjøpe poster og linker, har en fin katalog å slå opp i.
 

Niclas

New Member
Søren, visste det var noe mer kreativt jeg kunne bruke min Sedo-parkerte hore.net på. Jaja, jeg får vel bare ta opp kampen mot blogghore.no senere.
 

picxx

Well-Known Member
Sett opp nettstedet blogghore.no (ledig) og få bloggeiere til å signe opp

Personlig hadde jeg kanskje heller satset på et navn som blogbiz.no eller noe slikt :D

Forøvrig selger jeg poster, linker og banner på disse bloggene nå:
(ikke alle som er oppsatt med automatisk bestilling enda)
- norskeplugins. com
- 49studio. com
- 18aar. com
- barebil. com (videoblog)
- dekkogfelger. com
- sideblikk. com
- thaipitstop. com (kun annonsering)
- thaireiser. com

(bloggene som er tilsalgs ikke tatt med på denne listen)

For priser og info på de som ikke har automatisk bestilling, send pm.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
picxx og brukernavn har jeg allerede på lista mi, men du nichlas er ny. Send meg gjerne noen priser for reviews, lenker på bunnen eller toppen av posten osv. Sidewidth lenker er jeg ikke interessert i..
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
jeg er til salgs!!! :p hehe... engelsk blogg da, men satser på å få opp en norsk en ganske snart også (på samme måte som den engelske, som har vokst veldig fort etter min mening) om du absolutt skal ha norske personer som selger seg... øhm, norske blogger som selger linker etc. :p
 

gusland

Medlem
Joda, horer er vi alle.

Kan jo også slenge meg på og selge litt av sjela mi.
Er foreløpig noe uerfaren, men det kommer seg.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kan jeg få lov til og snike meg inn hit i denne tråden, og spørre hva bloggpostene vil "handle" om? Altså.. Er det reise,? eller er det kanskje den nye sjokoladen fra Nidar som kom i butikken for 5år siden? :)
 
Topp