Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bug i norsk woocommerce

Ludo

Medlem
I norsk woocommerce hos meg har det oppstått en bug under "Innstillinger" (der man spesifiserer land, valuta, m.m.). Bugen er at på de to første arkfanene under Innstillinger - altså "Generelt" og "Katalog" - er hele siden en eneste stor hyperlink til WC extensions-nettsiden.

Det vil si at hver gang man forsøker å klikke på noe på disse to arkfanene, popper WC extensions opp i en ny fane, og denne fanen blir den aktive, så man må gå tilbake til woocommerce. Utrolig forstyrrende og tungvint.

De andre fanene er helt greie, det er bare "Generelt" og "Katalog" som har denne bugen.

For meg ser det ut som den linken som egentlig skulle vært begrenset til det lille feltet øverst i høyre hjørne ("Mer funksjonalitet og gatewayvalg tilgjengelig via WC offisielle utvidelser.") er spredd ut over på hele siden.

Denne bugen oppstod da jeg oppgraderte til nyeste versjon av woocommerce nå i sommer, og den oppstod på alle mine norskspråklige woocommerce-installasjoner. Den finnes ikke i engelsk woocommerce.

PS: Jeg autoinstallerer wordpress gjennom et program i cPanel hos mitt webhotell og velger språk forut for autoinstallasjonen.

Er det andre som har vært borti dette og funnet en løsning?
 
Sist redigert:
Topp