Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Build A Niche Store - Noen med BANS erfaring?

picxx

Well-Known Member
Det er vel i bunn og grunn ikke annet enn en white label side, og om du skal ha suksess med en white label er det jo ikke annet enn marketing som skal til. Veldig få slike sider som genererer noe som helst SE trafikk.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg bruker et script som ligner bans.
eBay Affiliate Website Builder eBay script ezAWB Software

Det er en fyr jeg har mailet en del med som har laget det. Tror det er ihvertfall like bra eller bedre enn bans. Han som lager det er ihvertfall veldig dedikert og jeg er fornøyd med det. Det virker som om bans ikke har en del muligheter som det scriptet jeg bruker har. Bl.a. å lage unike sider. Bans og andre lignende script blir ikke ranket høyt i SERP hvis de ikke har unike sider. Spør meg om mere hvis du vil, kommer ikke på mere nå etter noen øl :)

Jeg har tjent rundt $200 med dette scriptet siden midten av desember på lavkostprodukter på ebay, kun SE trafikk. Det jeg gjorde var å putte scriptet som en underside på et eksisterende engelsk nettsted og bygde en del linker til siden med scriptet.

Les mere her på DP:

How to Build Your eBay Websites in MINUTES!

Spør meg om aff. link hvis du kjøper a`. :D
 
Sist redigert:

maggi

Medlem
Hallo!

Jeg har holdt på med Build A Niche Store (BANS) en stund. Har ikke satt opp så mange sider, akkurat nå driver jeg kun denne siden; MacShop1.com.

Om denne pakken var verdt 97$ kan vel diskuteres, er ikke så veldig avanserte sider du får satt opp, men man har et enkelt og oversiktlig adminpanel.

Jeg har modifisert en del på siden, bl.a gjort om litt på kildekoden for å få ebayproduktene til å se bedre ut. NB: Du har kun mulighet til å redigere filene styles.css, header.php og footer.php. Det følger med noen templates å velge mellom, men det blir jo bedre om du gjør om siden slik at den kanskje skiller seg litt ut fra alle de hundrevis av BANS-sidene som finnes.

:)
 

i-net

Medlem
Ok, takk for mye bra informasjon alle sammen. Har kjøpt BANS nå. Likte siden din maggi, kan du si noe om hvor innbringende den har vært så langt?
 
Topp