Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bulk posting vs spredt posting av innlegg

Stoppet

Banned
Jeg ser at mange velger å skrive en del poster for så å legge de inn til publisering med jevne mellomrom fremover i tid i stedet for å bare publisere med en gang. Da lurer jeg litt på hvorfor. Er det for at brukeren skal oppleve at det kommer et jevnt tilsig av nye ting, eller har det noen praktisk betydning i forhold til søkemotorer?
 

Nemo

Medlem
For søkemotorene er så mye som mulig, så fort som mulig best. Da får boten mest tid. For brukerne er det ikke nødvendigvis det beste å få porsjonert ut. Eksempelvis om du har en artikkel om rødvin fra hvert av distriktene i Frankrike, og jeg skal på polet I DAG, så er det jo lite hjelp i at jeg kan lese mer om 5 uker....
 

Stoppet

Banned
For søkemotorene er så mye som mulig, så fort som mulig best. Da får boten mest tid. For brukerne er det ikke nødvendigvis det beste å få porsjonert ut. Eksempelvis om du har en artikkel om rødvin fra hvert av distriktene i Frankrike, og jeg skal på polet I DAG, så er det jo lite hjelp i at jeg kan lese mer om 5 uker....

Og da er spørsmålet mitt, hva er hensikten med å spre postingen av noe som allikevel er klart?
 
Topp