Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bye Bye Star Tour

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Helt sikkert. Utrolig uproft av Star Tour.
 

Dre_C

Medlem
Synd. En stor inntektskilde forsvinner dermed for mange av oss. Men jeg tror ikke grunnen til at dette skjer er kun den omtalen i aftenposten.
 

picxx

Well-Known Member
"bytte annonser" ... inn med seat og supersaver :D
 

Dre_C

Medlem
Skulle tro at StarTour tjener mye på Tradedoubler, de merker helt sikkert når denne trafikken forsvinner. Om jeg skal tippe et tall så antar jeg at brukerne her i forumet alene genererer en omsetning på 100 mill i året for Star Tour.
 

Erlend

Medlem
Skulle tro at StarTour tjener mye på Tradedoubler, de merker helt sikkert når denne trafikken forsvinner. Om jeg skal tippe et tall så antar jeg at brukerne her i forumet alene genererer en omsetning på 100 mill i året for Star Tour.

Det var da svært mye!
 

Frode

Medlem
Hvis det var artikkelen sin "skyld" så er det veldig uproft ja...

Men som Picxx sier er det vel bare å bytte ut en del bannere, å bare satse på at de er tilnærmet like lønnsomme ;) Forøvrig hyggelig at de ikke kutter på dagen som de fleste andre.
 
StarTour frykter vel for omdømmet sitt, og artikkelen i Aftenposten forteller dem at de ikke har tilstrekkelig kontroll med sine annonsører gjennom TD. De har ikke gjort jobben sin med tanke på hvilke nettsider/blogger de ønsker å bli assosiert med, - eller viktigere; hva de ikke ønsker å bli assosiert med. Da dette plutselig ble et tema, ble de kanskje grepet av et snev av panikk. Det enkleste tiltaket ble vel da å trekke seg ut av TD der de tydeligvis ikke har oversikt over sine samarbeidspartnere. Hvor mye de tjener på TD (og oss) vet vi jo ikke, men dersom det er snakk om summer de ikke ønsker å være foruten, kan det jo tenkes at de kommer tilbake til TD - men da med en helt annen politikk når det gjelder godkjenning av nettsteder/blogger.
 
Topp