Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytte forumnavn til ekte navn

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Vi ønsker å gjøre litt endringer er på WF for å dra opp seriøsiteten noen hakk, så derfor ønsker vi at alle medlemmer bytter navn til ekte navn. Det behøver selvfølgelig ikke være absolutt hele navnet ditt om du har et langt navn, da forkortelser holder. I mitt tilfelle:

"Kenneth Dreyer"
"Kenneth D"
"K Dreyer"

En stor fordel med dette?

Omdømmekontroll. Det blir mer og mer vanlig å google folks navn og WF er ikke det verste du kan få opp på navnet ditt. Begynn å bygg i dag og start med WF profilen din.

Jeg endrer navn på alle som vil. Bare send meg en PM eller enda bedre, skriv det her i tråden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg skal ikke akkurat si hva jeg syns om dette ettersom du ikke spør etter hva vi faktisk mener, men du må nå gjerne endre mitt nick over til Mr Vest også. Steike.. Tenk på alle de gangene jeg har driti meg ut her på forumet da :eek: :D
 

vidarlo

Apache-junkie
Det er ingen fordeler med det what so ever. Dei som vil ha ekte navn har ekte navn, og dei som, av ulike grunnar, ikkje vil ha det har det ikkje. Ein av grunnane til at ein vil opptre meir eller mindre anonymt er mogelegeins at ein kan tilføre informasjon anonymt, aka informasjon evt. arbeidsgivere muligens såg ikkje vart tilført etc etc. Det er mao ingen fordeler med å kreve fullt navn, men i mine auge rimelig mange ulemper - så mange ulemper at eg forsvinner på dagen om det blir seriøst foreslått.

Eg trur ikkje eg er den einaste.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er lettere å ta en person med et ekte navn seriøst, en "SEOkongen82". Jeg synes også det er morsommere å vite hvem folk er her inne, hvem de jobber for og med. Om du ikke klarer å stå for dine egne ord med ditt eget navn, hvorfor i alle verden sitter du her å skriver da?

Synes ikke akkurat det deles så mye hemmelig informasjon i de offentlige forumene av anonyme nicks at det vil bli noe problem heller..
 

picxx

Well-Known Member
Om du ikke klarer å stå for dine egne ord med ditt eget navn, hvorfor i alle verden sitter du her å skriver da?.

Tja, si det?
Kan jo være fordi jeg faktisk skriver noe folk ønsker å lese, og ikke folk som søker opp navnet mitt?
Innhold vil alltid være viktigere enn demografi på en side Kenneth!!! :cool:
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg bruker (nesten) mitt fulle navn her inne, og det er helt greit for meg. Har jo fått noen kunder her inne og da er det jo greit at de vet jeg heter - så det er forsåvidt bevisst at jeg bruker (nesten) mitt fulle navn.

Men jeg har forståelse for at andre ikke gjør dette. Kan være at de skriver om ting der de rett og slett må være anonyme i forhold til kunder, arbeidsgiver, etc. Så dette må bli opp til hver enkelt.
 
Tror alle vet (med mitt brukernavn) at jeg (bl.a.) driver fiskeri.no. Der står jeg frem med fult navn og kontaktinfo. Dette har gitt meg nyttige kontakter og oppdrag jeg ellers ikke ville hatt. Liker også selv at andre fremstår med ekte navn. Andre kan jo selvsagt ha andre erfaringer og synspunkt på dette, men bytt gjerne navn på meg.
Magnus Tangen
 
Jeg støtter i og for seg fullt navn, ja.

Merkelig at man ikke kan endre dette selv (?), jeg fant i alle fall ikke noe under kontrollpanelet.

Uansett; => Magne Thyrhaug
 
Topp