Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytte fra WP til Blogspot?

Hei

Jeg har nå en blogg i wp, Mammas gutter. Har kjøpt eget domene, og hostet gjennom hostgator. Synes det er litt tungvint å bruke wp, det er bl. a endel installasjoner som man må installere selv. (Dette ligger i mange tilfeller klart til bruk i blogspot og andre blogger, slik som foreksempel "følgere")
Ønsker derfor å bytte fra wp til blogspot. Er dette mullig, evt. hvordan gjør jeg det? -Ønsker jo å beholde Mammas gutter, themen og blogrollen min.
Noen som vet?
 

Travellingman

Nettgrunder
Dette blir feil vei å gå mener jeg, det finnes jo så mye mer muligheter med WP. Har du hatt WP lenge? Har du studert og satt deg inn i mulighetene med plugins(innstikk) og widgets?
 

metallian

Medlem
Enig med traveller- jeg gikk motsatt vei for en måned siden og synes siden er min er 100 ganger bedre selv om det egentlig er akkurat samme jeg gjør. Du har bare en brøkdel av mulighene innen design f.eks med blogspot.
 
Men hvis jeg likevel ønsker å gjøre det?
Får nemlig ikke til å legge følgere til bloggen min, slik som veldig mange andre (som har blogspot) har. I tillegg, når jeg kommenterer på andre blogger, eller andre blogger legger til meg på sin bloggliste, kommer det ikke opp bilde. Jeg har forsøkt å installere avatar, men får det ikke til å funke... :eek:(
 
Topp