Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cachet versjon av finn annonse

MAN

Medlem
Hei,

Jeg vurderer en ny bil og skulle ta kontakt med selger av en bil som hadde stått lenge tilsalgs. Plutselig var annonsen slettet og jeg får ikke opp noe kontaktinfo. Jeg håper at selger gikk lei, og at ikke bilen er solgt, en enkelt mail vil jo klarne opp i det.

Spørsmålet er derfor om noen vet hvordan jeg kan se en versjon av annonsen fra for eksempel en uke siden?
 

zapotek

Medlem
Hvis du husker noen detaljer fra annonsen, så kan du jo google. Har du flaks finnes denne siden fortsatt i Googles indeks. Da kan du titte på den bufrede versjonen av siden. (Trykk "bufret" under den lille pila på søkeresultatet")
 

MAN

Medlem
Vanskelig å finne ut hva G har cachet og hva ikke; når URL'en oppdateres med ny informasion, nemlig teksten "annonsen er slettet", så blir jo cachen også oppdatert nokså fort.

Det sagt.. en BMW 2006 X3 2.0d med lav km-stand og den pris? Der har ikke salgeren gått lei. Men gå for denne kanskje:
BMW X3 2.0d 2006, 113*000 km, kr 185*000,- - FINN.no mobil

Takk for tipset.

Det var en kombinasjon av mange ting som gjorde x3en jeg etterlyser interessant, lav km, lav pris, ok størrelse dieselmotor, samt nærhet( Kristiansand).

Var ikke værst den du linket til heller, er den din eller noen du kjenner? :)
 
Topp