Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ChatGPT

Tonny Kluften

Administrator
Watermark ja, det kan være en bra ting å innføre.
Artiklen nevt over sier: "Whenever a system — say, ChatGPT — generates text, the tool would embed an “unnoticeable secret signal” indicating where the text came from."

Det betyr at Google enkelt kan sile ut tekstene fra SERP og at skoler etc. kan kjøre all tekst gjennom en detektor for å finne juks.
 
Det er mange! Men finnes også 6000 shitcoins - kan ikke se vi bruker det i hverdagen... enda ihvertfall.
Nej jag tror inte så många kommer gå in på chatgpt, däremot kommer ai ta över mer i telefon, Alexa, Siri, Google med flera kommer ge svaret direkt i telefon utan att du kommer behöva besöka någon hemsida. Jag tror Google kommer att tappa 50% av sin trafik de närmsta 2 åren, enbart för att telefon ger svaret direkt.
 

Black Cap Seo

New Member
Jag tror Google kommer att tappa 50% av sin trafik de närmsta 2 åren, enbart för att telefon ger svaret direkt.
Det blir spennede å se fremover. Det spørs om ChatGPT starter å at betalt, og om Google lanserer Lamda. Jeg tror nok Google har noen planer for å hindre brukerflukt. Men jeg er bekymret for at vanlige nettsider mister trafikk, som følge av at ChatGPT, Lambda, og andre gir informasjonen uten å gå via kilden..
 
Det blir spennede å se fremover. Det spørs om ChatGPT starter å at betalt, og om Google lanserer Lamda. Jeg tror nok Google har noen planer for å hindre brukerflukt. Men jeg er bekymret for at vanlige nettsider mister trafikk, som følge av at ChatGPT, Lambda, og andre gir informasjonen uten å gå via kilden..
Jag tror många hemsidor kommer att tappa trafik, speciellt om det är basic information du ger, däremot har du text, unika bilder inbakad med texten, unika videos med mera så är nog sannolikheten att du klarar dig. Spelar nog ingen roll om ChatGPT börjar ta betalt, finns så många andra aktörer att använda sig av, som jag nämnde, jag tror du kommer få svar direkt av Alexa, Google, Siri med flera utan att behöva gå in fysiskt på internet..
 
ChatGPT finns nu i Norge, kostar väl 20 dollar i månaden. Jag såg demonstrationen som Bing hade häromdagen, imponerande, men jag har inte fått inbjudan att använda den där ännu, någon som har fått det? Perfekt med källhänvisningar som ChatGPT plockar upp informationen ifrån.
 

metallian

Medlem
Jeg tester chatgpt på to sider som jeg i praksis har "gitt opp" pga mangel på tid, de ranker dårlig og har knapt trafikk- det er jo ikke kvalitetsinnhold jeg får ut men jeg legger til litt, et bilde og to, en linke her og der.. det er mest for moro skyld. De sidene jeg bruker aktivt og som ha rgod ranking vil jeg ikke riskere dette på foreløpig ihvertfall.
 
Topp