Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Chess konkurranse hos TradeDoubler

Mats@TD

Medlem
Legger ut en liten informasjon om en Chess konkurranse som er i gang hos TradeDoubler nå. Vinnerene kan stikke av med en Sony Ericsson K800i :)

Fra 14. mai og ut juni 2007 kjører Chess en konkurranse for alle sine affiliates. Det er to toppgevinster av typen mobiltelefon Sony Ericsson K800i.

Den keyword buyeren som selger flest abonnement , vil få den ene mobilen og den tradisjonelle nettsiden som selger flest abonnement, vil få den andre mobilen. Antallet regnes av totalt antall solgte abonnement av typene "mobil abonnement privat", "mobil abonnement bedrifter" og "mobilabonnement kontantkort".

I tillegg vil alle som selger 2 abonnement eller flere i denne perioden få en liten sommerhilsen i posten fra Chess.
 

sKrud

Meget sliten student
Humm..Er ikke K800i en rimelig gammel telefon da? Tror det var en slik jeg nettop kastet i søppla.. Det er fint og flott at Chess gir ut premier til sine affiliates, men det hadde jo vært fint å få en ny telefon da i det minste..

-morten
 

Ståle

Medlem
Humm..Er ikke K800i en rimelig gammel telefon da? Tror det var en slik jeg nettop kastet i søppla.. Det er fint og flott at Chess gir ut premier til sine affiliates, men det hadde jo vært fint å få en ny telefon da i det minste..

-morten

Gammel og gammel. Er vel en av de bedre Sony Ericsson telefonene enda...:rolleyes:
 

sKrud

Meget sliten student
Hehe...Mulig det..men SE er vell ikke akkurat kjent for gode telefoner da.. :p har hatt 1 SE.. Aldri mer.. Fatter ikke at de ennu bruka den der joysticken på telefonan.. Den går sund fortere enn man kan si sony ericsson...jaja.. Får vell gi bort telefonen om jeg skulle få den..(Noe jeg egentlig tviler litt på...)

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
Hvordan gikk det egentlig med denne konkurransen? Noen her inne som har hørt noe? Tror nok ikke jeg vant...Siden jeg bare har solgt 15abm i denne perioden..:p Tror det må være den dårligste perioden siden jeg startet å reklamere for Chess..:(

Jaja..Ser frem til å få vite hva denne lille overraskelsen er da..:)

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
Ja..Da kan jo mye tyde på at de ikke var jeg som vant denne konkurrasen.. I dag fikk jeg nemlig en badelaken i posten fra Chess... Hadde jo håpet på feks. 1000kr gratis ringe tid eller noe slik, men det er vell litt vell mye å håpe på..:p Så nå har jeg i værtfall fått meg et nytt badelaken.. Tenker hunden min blir kjempe fornøyd med å få seg nytt..

-morten
 
Topp