Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Clash utbetaling

pluto

Medlem
Noen som har fått betaling ifra Clash denne mnd for Januar leads?

Mangler betaling her og heller lite med svar via e-post..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har sendt dem faktura for 2008.
Null utbetaling, null svar...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke forsøkt og ta kontakt med Clash, men har ikke mottatt noen epost med statistikker slik som dem skal sende ut 1 gang / mnd en eneste gang i 2009. Dette er jo epost Clash selv sier dem skal sende ut den 10. hver eneste mnd.

pluto skrev:
Noen som har fått betaling ifra Clash denne mnd for Januar leads?

Mangler betaling her og heller lite med svar via e-post..
Provisjonen for Januar skal ikke betales ut i Mars hos Clash Media. Provisjon for Januar skulle blitt sendt ut i Februar, mens provisjonen for Februar skulle vært sendt ut nå i Mars.
 

pluto

Medlem
Har nå alltid hatt ca net 45 med dem tidligere, har aldri mottatt utbetaling mnd etterpå.

Sier du jeg har enda mer å klage på!?!? ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har nå alltid hatt ca net 45 med dem tidligere, har aldri mottatt utbetaling mnd etterpå.

Sier du jeg har enda mer å klage på!?!? ;)

Tja, om det er noe og "klage" på vet jeg ikke, men det er nå hvertfall slik det er. Hos meg har det vært slik at dem sender meg statistikker for f.eks Januar på epost den 10. Februar. Straks jeg mottar statistikkene sender jeg tilbake tilbake ett billag / faktura hvor jeg informerer om hvor mye jeg skal ha utbetalt av innestående. Dette har da blitt utbetalt den 15. Februar.
 

pluto

Medlem
Ok, takker for info. Fikk tak i en der nå som informerte om at bokholderen ikke var tilbake på jobb før på Mandag og skulle sjekke da..
 
Topp