Kjapp og trygg hosting for Wordpress

clean urls, har det noe å si egentlig?

picxx

Well-Known Member
Sånn har den også vært helt siden 1995.

Er vel litt slik at "once a guru allways a guru" når det kommer til web?
Vet om en nisse som var "webguru" i america på -80 tallet (han lærte folk basic html og hvordan implentere aff. koer i sin kode) som tjente rundt $6mill. i fjor ved å "relansere" sitt kurs som var poppis på 80 tallet.

Internett eller rl....mye er nok det samme.... :D :eek:
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Usability <> design. Det er såklart en stor overlapp, men han holder seg veldig i sin nisje.
Det er forhåpentligvis også en Jacoba Nielsen der ute som holder seg til sin egen nisje på andre siden av overlappen mellom usability og layout?

Det som er brukbar med Jacob Nielsen er at han tester mye / finner opp test-resultatene. Det samme for meg egentlig - for mye av det han skriver, det 'synes' jeg også (så bare derfor har han rett allerede: jeg kan misbruke hans data til å underskrive mine synspunkt - dårlig science, men jeg er så glup at det bryr meg ingenting).

(delvis påvirket av en chardonnay):
 

picxx

Well-Known Member
Det som er brukbar med Jacob Nielsen er at han tester mye / finner opp test-resultatene.

Er vel kanskje nettopp derfor jeg ikke liker mannen mer enn normalt :)
 

comichael

Medlem
..om usability og Jacob Nielsen

Jacob Nielsen er en fin nisse som har sinnsykt mange gode tips til å lage bedre websider. Han provoserer bevisst med det stygge designet på useit.com, men jeg garanterer at du får noe igjen ved å lese boken "Prioritizing Web Usability".

Brukervennlighet er kanskje ikke det mest spennnende temaet når man jobber med SEO/SEM, men Google har et ekstremt fokus på dette, så i det lange løp er det nok lurt å følge med her. Når Google går direkte ut og gir tips som er rettet mot brukervennlighet kan de når som helst skru algormitmen denne veien.

 
Topp