Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Clickbank mot Norske brukere på Norskspråklige nettsider

zapotek

Medlem
Noen som har forsøkt å selge digitale produkter på Engelsk (fra Clickbank) mot Norske brukere på Norskspråklige nettsider? Isåfall hvordan konverterer det i forhold til Engelske nettsteder?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ingen erfaring med Clickbank, noe jeg håper på at kommer etterhvert. Derimot har det tidligere kommet frem i en tråd her på WF at clickbank kun tillater engelskspråklige landingsider / nettsider, ikke norske. Om det er noe som enda er aktuelt vet jeg heller ikke...
 

Webby

Medlem
Funker fint. Jeg promoterer clickbankprodukter på norsk webside, ingen problemer med det. Konverterer helt akseptabelt.
 

picxx

Well-Known Member
(Kanskje andre her på forumet også har noen eksempler som kan vises frem).

Skulle jeg gjerne gjort, men jeg promoterer produkter fra clickbank via nyhetsbrev.

Tror ikke jeg har sett så mange (om noen?) norske nettsider med direktereklame til clicbankprodukter. Ligger liksom mere i segmentet "preselling".
 

picxx

Well-Known Member
Har du noen tips med eksempler på utenlandske sider som viser denne type annonser ?

De fleste softwarekataloger og slike ting implenterer vel produkter fra clickbank, men personlig opplever jeg at dette er produkter som stort sett preselles via nyhetsbrev.
Eksempler er vel f.eks. The smashing book, shoemoney system, membersitekurset fra Yaro Starek etc....
 

Web2000

Medlem
Dere som benytter dere av clickbank. Bruker dere adwords for å promotere sidene deres? jeg har opplevd de siste månedene at adwords funker dårligere og dårligere for sider som inneholder affiliate linker fra clickbank. De får rett og slett mindre og mindre visninger og klikk, og får til slutt dårlig QS
 

kongen

kongemedlem
Dere som benytter dere av clickbank. Bruker dere adwords for å promotere sidene deres? jeg har opplevd de siste månedene at adwords funker dårligere og dårligere for sider som inneholder affiliate linker fra clickbank. De får rett og slett mindre og mindre visninger og klikk, og får til slutt dårlig QS

Ja, adwords funker knall
 
Topp