Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cloth.no - Tilbakemeldinger

Tony J

Alle skal få
Angående paypal kan jeg skyte inn det at når jeg startet butikken med kun paypal som betalingsvalg mistet jeg 60% av salgene når de kom til betalingsanternativ.
La til faktura samt postoppkrav, antall salg dobblet seg over natten.

Veldig forståelig og det regner jeg med de fleste har for å få med seg de som ikke har penger på bok, men forstår ikke at man må ha nets, dibs, klarna etc for SMÅ bedrifter når man har paypal :)
 

Dseller

Medlem
Veldig forståelig og det regner jeg med de fleste har for å få med seg de som ikke har penger på bok, men forstår ikke at man må ha nets, dibs, klarna etc for SMÅ bedrifter når man har paypal :)

Det som er synd med paypal er at brukernavn og passord dukker opp først, hvis man skal sjekke ut som gjest må man klikke seg videre.

Jeg syntes dette burde vært omvendt.
 

Richardvs

Medlem
Jeg antar dette er en slik kanon du skyter t-shirts ut på tribunene under fotballkamp, håndballkamp eller lignende events.

Teksten under produktet er meget lite forklarende, så jeg forstår at du lurer.

Du har såklart helt rett.

Leveres de søkkvåte så jeg må vri de tørre?
Eller mener du at man bør vrenge de, evnt noe i stil av"Vi anbefaler at t-skjorten vrenges før vask, dette skåner motivet og forlenger t-skjorten sin levetid."?

Vurderer t-skjorte butikk selv siden det trossalt koster under 50kr for en "blank" t-skjorte + trykke den, hoodies er vel oppe i hele 80kr.
Det er vel en hakket bedre måte å si det på.
Du har vel ikke noe imot at jeg kopierer den setningen? :D
 

Richardvs

Medlem
Har jort litt endringer nå -> T-skjorter og kanoner

-Ny header
-Ny font
-Diverse av forslagene


Hva slags helhetsinntrykk sitter folk med?

Er designen så simpel at det virker som en 14 åring har snekret den ihop på 15min?

Er vanskelig å se feil i noe man selv har jobbet med en stund :eek:
 

Dag Frogner

Supermedlem
Når jeg skal betale 1200,- for noen plastrør (som det strengt tatt er), forventer jeg definitivt noe mer enn:

"Nærmere byggebeskrivelse finner man ved å søke «potetkanon» på internett"

Hvorfor har ikke du selv søkt på dette og lagt ved en god bruksanvisning? Jeg tenker ihvertfall automatisk at kundeservice ikke er noe som er høyt prioritert når jeg ser en sånn setning.
 

Richardvs

Medlem
Når jeg skal betale 1200,- for noen plastrør (som det strengt tatt er), forventer jeg definitivt noe mer enn:

"Nærmere byggebeskrivelse finner man ved å søke «potetkanon» på internett"

Hvorfor har ikke du selv søkt på dette og lagt ved en god bruksanvisning? Jeg tenker ihvertfall automatisk at kundeservice ikke er noe som er høyt prioritert når jeg ser en sånn setning.

Det har du nok rett i.

Skal få laget en byggebeskrivelse/instruksjonsvideo iløpet av helgen :)
 

becka

Medlem
"Annet" gir ikke mening så tidlig i menyen, jeg ville flyttet det til etter "Kanoner".

Forside - T-skjorter - Kanoner - Annet



"Vi gir ikke ut din personinfo eller email adresse til tredjepart."
Det heter personinformasjon og e-postadresse.

(Det kan være finere å skrive "for eksempel" helt ut, og ikke bruke forkortelsen "f.eks".)

Jeg synes "Jeg er ikke en allerede registrert partner" og "Jeg er en returnerende partner" kan være litt forvirrende. Hvem er jeg? Er jeg du? Er du meg? Og ingen av oss er vel ikke en allerede?
Hva med "Registrer deg som partner" og "For registrerte partnere"? Eller bare droppe begge setningene helt.
Og igjen: det heter e-post. Ikke epost, ikke email, ikke e-mail.

MVA eller ei; synes organisasjonsnummer bør være synlig i footer eller lignende.

Rent og pent design.
Lykke til videre!
 
Sist redigert:

becka

Medlem
Det var også litt forvirrende at de første produktene på forsiden til en butikk som kaller seg Cloth er grilltenner og byggesett ;)
 

dag

New Member
Å laste cloth.no krever tålmodighet. Husk at ikke alle har de raskeste internett tilknytningen. Den vidre navigeringen gikk greit. PayPal er greit til å begynne med før du får opp en viss omsetning. Men det er problemer med PayPal.
 

Richardvs

Medlem
Å laste cloth.no krever tålmodighet. Husk at ikke alle har de raskeste internett tilknytningen. Den vidre navigeringen gikk greit.

Ja forsiden er vel 2.5MB om jeg ikke husker feil.

Min tankegang er vel at det er viktigere med gode bilder enn rask nedlastningstid, men 2.5 MB er vel uansett i øverste laget; om ikke langt over.
Dette er noe jeg må se mer på.

Katergoriene laster 12 produkter, så bruker de AJAX til å laste flere produkter etterhvert som man scroller. (kun t-skjorte kategorien hittil :S )

PayPal er greit til å begynne med før du får opp en viss omsetning. Men det er problemer med PayPal.
Hvilken problemer tenker du på?
 

cruzader

Medlem
paypal er utmerket frem til den dagen du må ha noe kontakt med de.
ekstremt tunggrodd system som 100% favoriserer kunder som klager uavhengi hvordan saken er.
Spesielt de nordiske supportlinjene så er det også mye inkompetanse, de sier gjerne "dette er ikke noe problem, tar bare et par dager" etc så fyller ut ufullstendige saker videre til us support som avviser grunnet manglende info.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg på div. forums har sett fortvilte butikkeiere fordi en kunde har tatt chargeback og hevdet varene aldri ble sendt, fremviser kvittering + signatur for leveringen og kunden får medhold.

Samt om litt "flaks" så får man kontoen sin låst i alt fra 3uker til månedsvis mens paypal sitt sirup system behandler det.
De stenger da gjerne også muligheten din til mottak betalinger i denne perioden også.
Min private paypal konto har vært låst i et halvår til tross for at de har motatt alt de vil ha av info 4ganger, fortsatt "til behandling".

Jeg har fortsatt paypal i min butikk, om en ukes tid skifter jeg til klarna hvor jeg aldri mer igjen ønsker ha noe med paypal gjøre.
 
paypal er utmerket frem til den dagen du må ha noe kontakt med de.
ekstremt tunggrodd system som 100% favoriserer kunder som klager uavhengi hvordan saken er.
Spesielt de nordiske supportlinjene så er det også mye inkompetanse, de sier gjerne "dette er ikke noe problem, tar bare et par dager" etc så fyller ut ufullstendige saker videre til us support som avviser grunnet manglende info.

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg på div. forums har sett fortvilte butikkeiere fordi en kunde har tatt chargeback og hevdet varene aldri ble sendt, fremviser kvittering + signatur for leveringen og kunden får medhold.

Samt om litt "flaks" så får man kontoen sin låst i alt fra 3uker til månedsvis mens paypal sitt sirup system behandler det.
De stenger da gjerne også muligheten din til mottak betalinger i denne perioden også.
Min private paypal konto har vært låst i et halvår til tross for at de har motatt alt de vil ha av info 4ganger, fortsatt "til behandling".

Jeg har fortsatt paypal i min butikk, om en ukes tid skifter jeg til klarna hvor jeg aldri mer igjen ønsker ha noe med paypal gjøre.

Du referer til andre personer sine erfaring som du har lest på Internett. Dette skal du ta med en stor klype salt, eksemplene du nevner tror jeg faktisk ingen ting på at har hendt. Jeg har fått flere chargeback mot meg og har alltid "vunnet" dem etter å sendt inn kvitteringer. Som regel holder det med sporingsnummeret.

Har aldri hatt problemer med supporten deres, og har kun 1 gang fått varsel om at kontoen min skal stenges (innen 180 dager) om de ikke får firmaattest o.l
Dette måtte scannes og lastes opp på paypal.com, det tok vel 7 timer så var alt godkjent.
 
Topp