Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Coda

nancy

Medlem
akkurat lastet ned coda men får ik til å logge inn.. litt usikker på hva jeg skal skrive i de forskjellige kolonnene også... Noen som kan hjelpe?:)
 

peterandrej

pensjonert moderator
akkurat lastet ned coda men får ik til å logge inn.. litt usikker på hva jeg skal skrive i de forskjellige kolonnene også... Noen som kan hjelpe?:)

Antar det er FTP-tilkoblingen du mener? I så tilfelle MÅ du ha påloggingsinformasjon fra leverandøren av webhotellet du vil koble opp mot. Har du denne informasjonen?
 

nancy

Medlem
kan ik se at jeg kommer inn på.. finner iallefall ik wordpress.. å hva skal stå på Local url, remote root, local root...?

Å hva med list encoding?
 

peterandrej

pensjonert moderator
kan ik se at jeg kommer inn på.. finner iallefall ik wordpress.. å hva skal stå på Local url, remote root, local root...?

Å hva med list encoding?

Hverken local url, remote root eller local root er nødvendige å oppgi. De brukes bl.a for forhåndsvisning av sidene.

De du MÅ oppgi er:
server = host (webhotellet, brukernavn og passord. Sannsynligvis skal du bruke port 21 (som er satt opp som standard i Coda), og list encoding kan du sette til ISO latin 1 eller UTF 8.
 

nancy

Medlem
nytt spørsmål :
Jeg er inne å ser på diverse wordpress themes og prøver preview av index.php filen men uansett hvilket theme jeg prøver så kommer det opp "ikke funnet" lignende meldinger der blogginnleggene skal komme. Skal det være sånn? går det ann å gjøre noe for at det skal komme opp innlegg der?
 
Topp