Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CuteNews

MrOlsen

Medlem
Hei:)
Lurte om noen visste om noen webdesignere i utlandet som er billig, til å stole på og raske. De må kunne legge til rette CuteNews for meg (grunnet det er det eneste programet jeg kan) :confused:

Det jeg ønsker å gjøre er å få e-Bookshop.us i et a4 format som innhold. Ikke så avanset prosjekt, men tar litt tid vissnok. Derfor må jeg nok ut av landets grenser for å ikke blakke meg helt....

Norge er ikke akkurat det billigste landet å få laget nettsider:eek:
 

MrOlsen

Medlem
Tja... kan kanskje kalle det det. Siden er ferdig og det er bare å kopiere designet. Du kan se siden e-Bookshop.us. Eneste forskjellen jeg ønsker er å gi innholdet en A4 størrelse ikke så smått som det er til dags dato. Det er 9 hoved kategorier og tilsammen 79 sub kategorier jeg må få tilgang til å redigere gjennom CuteNews, da + bannere og knapper.

Hmm virket kanskje som en rotete forklaring...Håper du forsto...:eek:

Det du er ute etter er altså et template til CuteNews ?
 

MrOlsen

Medlem
Det er jeg som er eier av e-Bookshop.us. Så det skulle ikke være noe problem;)
Ser etter billig webdesigner som kan sette inn CuteNews. Da gjerne et dollarland...:cool:
Noen som vet om noen?

Mens jeg har deg på "tråden"... Hvor mye tar du for å lage en spesial tilpasset template brukernavn?


Hvis du ikke er en direkte konkurrent så er kanskje e-Bookshop.us villig til å selge koden sin.
 
Topp