Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dansk-Norsk Webshop med Tøfler

Design4u

Medlem
Hejsa,

Vi er ny her på siden og skriver dansk, da vi er fra et dansk bureau.

Vi vil meget gerne høre jeres meninger omkring Trendyslippers - Tøfler for hele familien hvad skal rettes ? Virker siden troværdig ? Vil su handle fra webshoppen ?

I må også gerne komme med bud på affiliate netværks fra Norge som kunne være relevant for siden.
Vi ser frem til norske øjne, som kan give os feedback.

På forhånd mange tak :)
 

bente_jente

Medlem
Nettsiden ser jo troverdig ut, men jeg reagerer på at noe er på norsk, noe på dansk og noe på engelsk?
Dessuten står det øverst Momsfri Frakt fra 69 NOK. Er det frakten som er momsfri? Varene? Og i så fall: hvorfor?
 

Design4u

Medlem
Hej Bente,

Tak for din kommentar. Kan du linke til de steder du referer til ?
Nej det er ikke frakten der er momsfri men produkterne, da de bliver sendt fra Danmark. Nogen ide til hvordan det skulle stå eller formuleres ?
Afskrækker det dig, at det ere t dansk telefon nummer der står under kundeservice ?

Tonny,
Bruger du selv sorel :) ? Jeg har selv fået nogle Glerups og de er herlige :) ull og kalveskinn.
Det var også en børnemodel Tonny.
 

bente_jente

Medlem
Annonsene på forsiden er på dansk bl.a.

Nederst på siden står det:
Hva er i butikken
Women
Herre
Babies
Barn

Denne er på engelsk:
Delivery Information - TrendySlippers

Dette er bare noen eksempler.

Jeg er fremdeles forvirret over momsen. Kommer det moms på når jeg kjøper? Altså når varen kommer til Norge?

Ang telefonnummer: Ja, jeg tror folk vil kvie seg for å ringe fordi: 1. å ringe utenlands koster mer 2. Folk sliter med å skjønne dansk.

Nå gjør jeg meg litt vanskelig her, men jeg tror dette vil være hindre for noen.
 

Design4u

Medlem
Mange tak Bente :)

Jeg kan forstå at trendyslippers har en del kunder fra Norge også.

Så har vi rettet op på det.
Er der andre der har konstruktiv kritik ?
 

Design4u

Medlem
Er der ikke andre :) ?

Et ekstra spørgsmål. Hvad ville du søge på hvis du skulle købe sådanne produkter gennem google.no ?
 
Topp