Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Design for Webforumet :D

Andreas87

New Member
Hei, som jeg kan se, så er forumet ikke så mye designa, bare top headeren. viss dere vil så kan jo eg designa forumet ?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@Travellingman - Det domenet der er jo ikke det domenet som kommer frem i denne tråden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er jo et forum med over 30.000 medlemmer på denne linken. Forumet kjører vBulletin, med et forholdsvis unikt design. At det har kommet noe styggvare inn fra en tredjepart her er jo tydelig, og dette har jo også skjedd for brukere som f.eks har brukt addthis.com.

@Andreas87, Hei og god morgen. Leste du tråden? Det er trojanere på linken du har kommet med. Ringer det ikke en bjelle på at noe er galt et eller annet sted?
 

testdriver

Ha det bra..
Huh? Er Addthis en kjent sikkerhetsrisiko?

Tar gjerne imot mer info om akkurat det.

Synes forresten linken her i tråden burde fjernes inntil ting blir ordnet opp i...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@Testdriver: Neida, Addthis.com er ikke noen kjent sikkerhetsrisiko. Det var bare 1 lite tilfelle tidligere hvor de serverte trojanere gjennom javascriptet som brukerne plasserte på nettstedene sine. Vi tok kontakt med Addthis.com og det hele ble fikset av dem på kort tid.

Det var ikke meninga og gi uttrykk for at addthis.com er useriøse. Ser jeg var litt kjapp med ordene mine i forige innlegg.
 
Topp