Kjapp og trygg hosting for Wordpress

designe hjemmesider for fotball

Hei

Jeg driver websiden OsloFotball Magasinet (den kommer forhåpentligvis snart på eget domene)

Jeg ønsker kontakt med en flink kar som driver eget firma og kan lage websider for idrettslag. En link/banner vil bli satt opp på siden. I snitt 1000 besøkende daglig og den bare øker. Serien starter idag for de fleste seniorlag og det vil komme rapporter fra både breddefotballen og også intervjuer med kjente fotballspillere:)

Ta kontakt PM for pris.
 
Har noen som helst idè om hva du er villig til å betale og hva du trenger av funksjonalitet på siden?

Hei. Beklager dersom dette var misforstått. Hjemmesiden til Oslofotballen er enkelt og snart klar, den skal kun settes opp på egen wordpress-server. Jeg har en som ordner dette.

Det jeg ønsker er en som vil markedsføre seg på Oslofotballen for å lage websider til andre idrettslag som trenger dette. Søk på 4-5 idrettslag i Oslo og man ser med en gang at det er behov her. Mange har dårlige hjemmesider:)
 
Selvom mange har dårlige hjemmesider, er det jo ikke sikkert at de har planer om å bytte de ut? ;)

Hva koster denne annonsen da?

Det er sant, det er ikke sikkert de har planer om å bytte de ut. Det er mange som ikke har planer om noe, men det er viktig at flinke folk forteller de viktigheten og gevinsten de får ved å bytte de ut:) Oslofotballen vil bidra til å spre dette budskapet.
Et lag som til de grader har skjønnt dette er f.eks Ullern IF - Ullern IF - startsiden. De har mangedoblet sine besøk. Ikke bare fra egne medlemmer.

Priser osv. kan vi ta i PM.
 
Topp